logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】口U狙擊鄧家彪 張秀賢「勇武」影相

2017-12-01
■張秀賢稱「野生捕獲」鄧家彪。■張秀賢稱「野生捕獲」鄧家彪。

所謂「講就兇狠,做就毓民」,激進反對派講起洃W來就勢兇夾狼,咩洁u革命」,「唔怕流血」,但有事就自己坐的士走先。有意參加明年立法會新界東補選嚝Щp前常委張秀賢,前晚就遇上工聯會嚝H家彪,仲牙斬斬話要質問對方,結果當然冇件事,仲話係因為對方「逃走」咁話,結果鄧家彪就挑機叫佢昨晨去北區搵佢,結果張秀賢話自己有到北區,但就完全冇下文。唉,大個仔(謘^啦,咁樣呃Like係冇用(謘^!

牙斬斬話要質問 點知冇件事

話說張秀賢前日傍晚六點幾鐪b上載鰼i隔住幾丈遠、影住鄧家彪同街坊傾偈麍菕A話自己鬺|口擺街站講巴士減價問題時,「突然野生捕獲到鄧家彪」,仲問:「大家有乜想問佢?」搞一大輪,都有十幾個留言鵅C

其後,佢又上載另一張鄧家彪已離開的照片,話「民建聯、工聯會、新社聯鄧家彪呢,就趁住我同緊街坊傾緊計(偈)黈伬埶k脫,得返幾個細鵀P埋一堆旗海、易拉架陣......」喎,仲標註驉u關鍵時刻又走人」、「認真派傳單唔好隄y攤」等字句。

屈阿彪「逃走」呃Like

少年,你要問一見到對方就衝上前問啦,既然冇膽問鵅A點解仲要屈人「逃脫」呢,唔通咁樣顯得你「勇武」齱H鄧家彪睇到張秀賢鴭咫憛A就上載鰲X張自己當時去鱁悒[香港康樂事務職員總工會15周年會慶暨會員大會儱茪龤A並發文「回答中大校友張同學」。

他在帖中說:「阿彪去鷖銦H原來,我同陳家珮(新民黨區議員)去髐u會活動,聽前線公務員心聲。講明同舟共濟,一整日,阿彪接觸中產─基層─打工仔─小商戶─大學生,聽佢地(])心聲,香港係由大家組成鵅I想狙擊阿彪,明(昨)早七點去北區搵我啦。」

不過,似乎冇洏i以阻止張秀賢抽鴾禲A佢昨日就再發帖,話「乜咁琝r!我今(昨)朝真係鬘_區。繼續街站宣傳關注免收巴士隧道費呢個議題!」佢仲問:「咁你幾時先當面同我傾計(偈)」喎!

事實上,鄧家彪昨日上午真係鶷輓h講佢鴾琱h服務倡議,包括為方便北區居民,要求開設粉嶺直接到達大埔拿打素醫院的巴士,同要求九巴開更多行經大欖隧道的巴士線(定價要較低廉),避免吐露港塞車問題。佢吊鐪b直播添,你張秀賢如果真係咁想搵對方,點會搵唔到魽H後生仔,唔好多多藉口啦! ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻