logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

81%網民認同勿阻撓草案

2018-05-08
■逾八成網民認為不應阻撓立法會審議「一地兩檢」條例草案。網頁截圖■逾八成網民認為不應阻撓立法會審議「一地兩檢」條例草案。網頁截圖

香港文匯報訊(記者 甘瑜)反對派議員阻撓「一地兩檢」的通過,反指「一地兩檢」草案委員會主席葉劉淑儀處事不按規矩,市民怎樣判斷?《經濟通》和《晴報》昨日展開網上民調,題目為「立法會審議『一地兩檢』條例,港鐵主席馬時亨認為夠票通過,籲議員『勿阻地球轉』,你認同他的說法嗎? 」截至昨晚11時,有1,129人投票,81%網民表示「認同」,僅得18%人表示「不認同」,「無意見」者佔1%。

「見到被抬出場真係心涼」

看畢該委員會審議過程的網民「Nordost」留言指︰「班反對派主要都係重複問有冇違反基本法(第)十八條:『全國法律不在港實施 ......』,(運房局局長)陳帆話冇違反,佢地(])話有,咁就問足幾十個鐘!謝偉俊叫佢地(])有乜唔滿意,咪JR(司法覆核)解決,就唔應該在法案委員會時期搞破壞!葉劉呢鋪算好忍得,不過今日係deadline(死線),佢都表現番(返)佢齔w朗作風!拉人封艇!見到黥X條賣國賊被抬出場,真係心涼!當然,佢地(])所謂『抗爭』,都係做戲俾(畀)佢地(])D(齱^無知選民睇隉I」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻