logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「益友」回帶鐵證 ルJ認「獨」斷正

2018-08-09
■「JoJo Wu」回帶ルJ公開認「獨」短片,有片有真相。 fb截圖■「JoJo Wu」回帶ルJ公開認「獨」短片,有片有真相。 fb截圖

係人都知「港獨」犯法、鼓吹「港獨」就冇得參選。明年係區議會選舉,唔少人為咗𢭃議會份糧,近期都收口唔再講「獨」。不過,「熱狗」(熱血公民)「(月薪)萬二蚊副主席」鄭錦滿(蟎仔)近日又再次俾班「益友」玩,將蟎仔兩年前親口講「我撐港獨」嘅片段公諸於世。唔知成日鬧「獨派」後生仔嘅「城邦派國師」傻根(陳云根)有咩感想呢?有網民就食晒花生咁話︰「麻煩老師清理門戶。」

難抵「瘋搶」質 認完又縮骨

話說當年仲係雄心勃勃嘅蟎仔,代表「熱血公民」報名參選2016年立法會選舉香港島嘅議席,「香港文匯報忠實讀者JoJo Wu」近日就摷返一條網媒嘅選舉論壇短片,內容係民主黨許智峯(瘋搶)質蟎仔,係咁問佢:「你認唔認自己『勇武抗爭』?」蟎仔話:「我梗係『勇武抗爭』啦!」許智峯就追問佢:「我畀個勇武機會你講『我撐港獨!』,夠唔夠膽講?」蟎仔開頭只係死撐:「我點解唔夠膽講呀?」

見到佢想蒙混過關喎,許智峯即刻焗佢:「講呀!對住鏡頭講呀!」終於,大家最期待嘅畫面出現喇,四眼喺呢個時候就爆喇:「我撐『港獨』!」但之後即刻死撐話係「言論自由」嘅一部分。

網民:拎畀選管會睇

成班「益友」睇死四眼下年想選區議會,紛紛加把口。「Mandus Lau」抵死道︰「拎比(畀)選管會睇。」「Carrie Ho」扮天真咁話︰「滿滿好型呀,寶琳街坊知唔知佢咁型架(㗎)?」「陳麒麟」就食住「熱青城」最鍾意清算條水留言話︰「麻煩老師清理門戶。」

不過,「Hon Seng Yu」就話︰「呢個就算啦,許智峯仲×街過佢。」又真係幾好笑㗎,當時焗人認「港獨」嘅許智峯,唔認自己「港獨」但噚日又同埋「港獨」組織發聯署聲明去撐「香港民族黨」召集人陳浩天,認過自己撐「港獨」嘅蟎仔𠵱家就絕口不提,真係好似獎門人話齋「打和啦」,明年齊齊被DQ咁咪幾好! ■香港文匯報記者 陳永臣

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻