logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】翻炒「保育」街演 余德寶激民憤

2018-08-09
■天星碼頭嘈到拆天,余德寶仲話要「推動街頭表演文化政策」。 fb截圖■天星碼頭嘈到拆天,余德寶仲話要「推動街頭表演文化政策」。 fb截圖

旺角菜街行人專區早前就取消咗,一眾質素參差不齊嘅表演者轉移陣地,大部分就去咗尖咀天星碼頭,搞到嗰度做咗「菜街2.0」,晚晚嘈到拆天,路人旅客怨聲載道,但公民黨油尖旺區議員余德寶好似聽唔到咁,竟然仲話要「推動街頭表演文化政策」。哦,咁不如叫班唱到劏雞咁嘅「表演者」嚟你選區或者屋企附近jam返晚啦!

之前菜街行人專區仲未「殺街」,余德寶已經起晒槓(鋼)反對,話發牌規管已經足夠,仲聲言「街頭藝術」應該要保留。

當時已經有人「突破盲腸」,指出余德寶個選區位於奧運站一帶嘅私樓同居屋,同菜街相隔差唔多成十條街,佢梗係口響啦,不如叫班表演者擴闊觀眾群,去奧運站jam返晚咁話。

𠵱家做咗「菜街2.0」嘅天星碼頭,距離奧運站仲遠多一截,余德寶當然好安心咁重提佢條橋啦。佢噚日同親反對派嘅「街頭表演關注組」召集人陳穎嵐合寫咗篇文,話政府應該汲取菜街嘅「教訓」,「着力推動街頭表演文化政策」,令大家對街頭表演「重燃希望」喎。

不過,網民「Richard Lau」就覺得應該汲取教訓嘅唔係政府,而係余德寶自己嘞。

佢形容𠵱家嘅情況無法駕馭,只有徹底執法先可以根治,「已經不是規管問題,是執法問題,我唔知道你何解仲糾纏於規管?」

網民:不如去晒你選區唱

「Jeremy Tam」就叫佢慳返啖氣:「唔該你唔好再不停消費菜街議題刷存在感!知道你係反對殺街代表啦!」

「Andy Yuen」更建議:「你咁反對殺街,咪叫晒成班表演嘅去你選區度唱到夠咯,你咁醒,一定可以規管佢哋啲噪音同埋唔會有投訴。」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻