logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:陳沛然俾反對派夾到「跪低」

2018-09-29

乜家陣反對派連人]發聲反「港獨」都可以鬧到人]收聲咁惡鵅H自稱走「中間路線」屩敺ヲ犮萿k會議員陳沛然,鰩S區政府宣佈禁止「香港民族黨」運作當日,同另外34個建制派議員一齊聯署,支持政府做法,跟手就俾成班業界「黃絲」圍剿嚇到腳仔軟,先係發聲明「深表歉意」,最後仲索性退出埋聯署,呢鋪真係白色巨塔入面鴷捰漅ㄘヾI

話說反對派組織「杏林覺醒」成員黃任匡鐪acebook「火山爆發」,不滿陳沛然埋建制派堆反「港獨」,仲鰣舁o(帖文)度加鱁鵅u你唔係好叻中立謍均v、「詐肚痛走囉」、「唔出聲冇人話你啞鍐{」、「成日群埋晒躞a人」嚗陓牷]hashtag)。佢話一早知陳沛然「騎牆」,亦都知極少醫生會撐「港獨」,「我]係嬲你Pierre(陳沛然)做乜一面話自己中立乜乜乜,一面又衝出謄戛I鑨僊嚏C」

先深表歉意 再退出埋聯署

陳沛然之後發聲明,話當日的確有建制中人搵佢要求聯署,而佢本身都反「港獨」,所以「倉促同意」聯署,對引起部分同業疑慮「深表歉意」,又重申會維護香港核心價值同埋港人權利、自由,監督政府唔可以「藉打壓『港獨』之名遏制不同異見人士」??。佢仲特登鷇壎籉J個po度留言,慌死佢睇唔到。

人]篇聲明已經用晒反對派齱u關鍵詞」啦,不過黃任匡仲未收貨:「究竟係咪『西環』有人叫你簽,你睇都唔睇鼢N簽驉A然後??家知道內容喇,先發覺中伏,係咪咁樣樣?定係你真心覺得應該簽份咁洁H如果係前者,就應該出份公開信,退出聯署,以正視聽;如果係後者,冇炡漇糮禲C」

陳沛然又真係聽佢講,前日鐪acebook宣佈退出聯署,重申反對「港獨」,但要捍衛港人人權同自由喎,真係應該送套超人衫畀佢笠上身扮中間超人。呢個時候反對派終於貌似收貨,「專業議政」立法會議員葉建源留言話「Great(很好)」,黃任匡就話佢「知錯能改」,不過要睇定囓。

有人同我]講陳沛然當日點忙點「倉促」法:朝早接受傳媒專訪,中午同出新書鵅u金刀梁」梁智鴻食飯傾醫療政策,晏晝就趕去接老婆同個囡慶中秋。又係鵅A左右逢源係忙鵅C

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻