logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「教主」被屈助??票 揚言開街站「玩人」

2018-10-06

反對派用薱憭漎q抹黑老馮(馮檢基),仲拉埋原本唔贊成老馮參選、2016年手握九龍西逾兩萬票鴷萿k會前議員黃毓民落水,話老馮背後有「教主」黃毓民支持,搞到「教主」都想玩返佢]轉頭。「神駒」仇思達前晚鐪b引述「教主」說話︰「如果你(李卓人)呢個×樣去選,我就一定開街站謘I我就動員返,喂,閒閒]開四五十個街站豲滽u係!」似乎想齊齊大搞負面宣傳,唔少網民對此表示支持,期待見到「教主」倒「你呃人(李卓人)」米。

點解突然會激嬲「教主」呢?網民「Milk Tea」就跟到好貼啦︰「今次係肥佬黎(壹傳媒創辦人黎智英)自己挑毓民機先。 毓民已經講過好多次佢係唔支持馮檢基去補選,只不過係要捍衛任何人的被選舉權。肥佬黎動員佢所有影響的媒體去老屈毓民支持馮檢基,仲要賤格都(到)蠝1頭條新聞內登出。 語帶相關講背後勢力殊不簡單。」

網民high爆勁期待

有見「教主」諗住出褻}街站玩洁A唔少人都表示支持。「Stanley Fever Lee」話︰「今次如果開街站,一定盡力幫手!」「Terry Chan」笑言︰「正呀喂!從來開街站係為鷟鴾H拉票,未見過有人開街站係幫後(候)選人倒米......」上次參加過九龍西補選嚚痕F洲亦留言話︰「係就好,我拎定枝(支)大聲公,晚晚去美孚新h開咪聲討李卓人,聲討民主霸權。」

仲有網民獻計講點樣數臭「你呃人」。「Victor Ckh」話︰「淨係講佢支持修改《議事規則》,將驅逐行為不檢議員幭v力擴大到事務委員會主席上,限制立法會議員翵末蛈菪恁A加上播埋『教主』7年前立法會段片,都可以播足半日。」唔知係咪覺得今次反對派有意參選鴾H都太不堪,「Chau Kimmins」進一步話︰「唔好迫毓民出山,真系(係)贏埋都仲得。」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻