logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

蕭潤邦想江若琳父母感受到十足誠意

2018-10-30
■蕭潤邦和江若琳昨日過大禮。■蕭潤邦和江若琳昨日過大禮。

香港文匯報訊 即將結婚的江若琳(Elanne)、蕭潤邦(Oscar)昨日進行了過大禮儀式,一對新人亦跟足傳統,未有在儀式中出現,完成後才與家人合照留念,事後兩人表示:「一個過大禮程序已經複雜到頭暈。」Elanne說:「今次過大禮我們盡量都跟足傳統,結果ЫzOscar,每日有好多濕濕碎碎事要準備,有時我會突然彈起,問佢買魕O樣、齞迉慼H佢話我終於有一個新娘的狀態。」

Oscar說:「傳統的事我真係乜都唔識,好彩今次搵了金牌大妗姐麗姐幫手,我每日好似小學生交功課咁,不停WhatsApp佢,我今日買咩?到今日(昨日)過大禮的時候,因為傳統新郎哥係唔出現,所以我只係負責做柴可夫,全靠一班兄弟同麗姐。」

至於問到禮金金額,Oscar則表示心意最重要,而且昨日自己是第二次畀禮金,希望未來外父外母感受到十足誠意,Oscar說:「之前求婚的時候,好驚世伯伯母唔嫁個女畀我,所以一求完婚即刻畀禮金,到準備過大禮先知,原來禮金係應該今日先畀,世伯伯母話畀鱄屭浀A畀,但係我堅持,我希望畀他們見到我的誠意,相信我一世都會對老婆好。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻