logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】出冊後搵得幾千 楊逸朗係咪「更精彩」?

2019-02-13
■楊逸朗數臭舊東家刻薄,但可能呢?就係「精彩人生」一部分呢! fb截圖■楊逸朗數臭舊東家刻薄,但可能呢?就係「精彩人生」一部分呢! fb截圖

公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)曾經講過「留案底會令人生變得更精彩」呢番「偉論」,唔知因為鬘萿k會外縱火而入冊嚝薴砟j學學生會前會長楊逸朗,聽完會唔會想煎佢兩巴呢?佢日前自爆出冊後曾經騿m明報》打過一個月工,月薪九叉洁A不過由於返唔足一整個月,最後垮o8,400蚊,數臭舊東家陰濕取巧。不過,讀書時做過輔警懮\,即使咧洫穸鷘部A都同輔警底薪爭一大截!亦都有口痕友問到,點解係《明報》而唔係反對派喉舌《蘋果日報》請佢,話晒佢反政府無功都有勞魽I

話說旺角暴亂3周年當日,「港獨」分子鰣輕鉹j學集會,當然有楊逸朗份啦,其間佢仲大大聲用粗口鬧網媒《時聞香港》女記者𠻹。佢第二日鐪acebook引述《明報》有關報道,表面上就幫自己辯護,「講粗口咪講粗口」,實際上就力數舊東家陰濕取巧、刻薄無賴。

鬧《明報》扣糧陰濕

上年6月提前出冊懮\話,9月騿m明報》做髐@個月臨時工,講明薪金一共9,000蚊,返星期一至五,而佢因為監管令規定要返工所以做住先,點知最後出糧出得8,400蚊。佢引述,《明報》劗銝雃]為佢無返足「一整個月」,所以要扣返糧。不過唔知點解,佢前日刪魕O個帖文。

一個大學畢業生坐完監後變成月薪8,400蚊,高定低好難一下定論,但睇返佢以前讀書時做過輔警,如果冇參與過違法「佔中」、冇縱過火,即使畢業後搵唔到長工,如無意外都仲可以做住輔警先,而輔警底薪係768蚊一日,一個月做廿日,就有15,360蚊落袋。佢打《明報》呢份工,都係一個月做廿日,即使咧9,000蚊,都爭成6,000幾蚊。

網民召喚戇橋解畫

「Shing Yan Lee」就召喚戇橋出蟑p計條數:「有請公民黨人生精彩議員楊岳橋出襄捄e。」「Tim Lee」就寸楊逸朗抵死:「精彩人生,第日一定出人頭地威比(畀)我]睇!」

亦都有好多網民好困惑:點解唔係專反政府鵅m蘋果》請佢?「Wai Wong」就試奰陛m蘋果》兜,話《蘋果》越做越縮,就快執咁話。「Baldwin Chan」就問:「乜冇『犯民』政棍請你做議員助理咩?」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻