logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

洪欣避談婚變 呻見唔到囝囝

2019-04-04
洪欣洪欣

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)洪欣昨日到觀塘出席活動,談到護膚心得,她表示後天努力都重要,更自爆不論床頭櫃或是手袋都放了護膚品,以便隨時拿來塗。她又大爆細女很貪靚, 看見她敷面膜又嚷茩n敷,她敷完都會給她嘗試一下。復活節將至,洪欣表示大仔忙到連見都見不到,幸好還有細女陪她。

談到其19歲大仔張鎬濂最近在內地選秀節目《以團之名》勝出並正式出道,榮升星媽的洪欣表示尚未習慣:「我見欓P媽係跟住小朋友開工,我都想,但我連見都冇得見。」她指兒子不用工作就要返韓國接受訓練很少見到面,有時兒子在內地突然又會叫她幫手訂機票返港一晚,見一見家人翌日就走。她坦言也不知道兒子的行程,都會掛念他,如果知道他會在哪個地方逗留幾日,就會去探他,但如果他去韓國訓練,就很難騰空出來見面。

不後悔讓兒入行

問到可有後悔讓兒子入行?她說不會:「呢個係佢自己選擇。(心痛?)唔會,我都係做呢行知道係咁,而且佢細細個見過我]做洁A自己都有心理準備。(之前發生韓團男練習生被欺凌事件,可會擔心?)每個地方都有屭き△o生,唔可以將屭き”眳I一齊講,佢公司又冇呢屭けo生。(阿仔有冇搵你傾心事?)冇乜話唔開心,壓力一定有,不過佢係樂觀鴾H,之前參加節目壓力大,因為佢真正接觸跳舞的時間比較短,都擔心達唔到水準,應付唔薄C」

她指在兒子比賽過程期間也有給意見,初時都有批評,後來知道他壓力大便改為鼓勵,她欣慰地說:「總決賽見佢進步好多,一、兩個月就咁大進步,當然唔可以同人]跳髐Q幾年比,作為媽媽我好欣慰、滿意同興奮,(有冇喊?)咁又冇。」

另外,問到她與老公張丹峰的婚變傳聞,洪欣避談說:「今日咁開心就唔好講灟禷}心洁A今日係開心、正面洁C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻