logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】老作公司登廣告 吳文遠博俾CY告

2019-04-11
■一出褶d事就被CY捉到破綻,真係檢討黻掑j將軍。fb截圖■一出褶d事就被CY捉到破綻,真係檢討黻掑j將軍。fb截圖

惡搞人]結果搞茼菑v,除鰷{眼報都諗唔到更貼切鴽峸e。社民連主席吳文遠日前騿m蘋果日報》登頭版廣告惡搞梁振英(CY),話就話同《蘋果》法律部商量過,但結果就俾人捉到佢個廣告聲稱係由「香港人忍耐力有限公司」贊助刊登,而其實香港就「有限公司」稱謂翵洏峆Y有法例規定鵅CCY噚日就表示佢個律師已經舉報鬫傢鬗H等涉嫌觸犯相關法律,唔少人都恥笑吳文遠「捉蟲入屎忽」,揶揄佢呢頭籌完錢登廣告,儺Y又可以籌錢畀自己打官司啦。

玩洈控o高明,有時真係冇佢符,但如果自己有痛腳外露,俾人捉到真係唔怪得人。話說CY近日積極監察有咩商戶騿m蘋果》落廣告,呼籲社會唔好助長歪風。吳文遠唔抵得CY咁樣監察法,於是懶有趣咁眾籌賣廣告惡搞對方,點知當日就俾CY四O撥千斤咁多謝佢幫手宣傳,轉個頭仲有法律界人士同CY講,個廣告聲稱由「香港人忍耐力有限公司」贊助刊登,但黧﹞膝q似乎係冇正式註冊,咁就涉嫌觸犯《公司條例》苤C而吳文遠同《蘋果》當日都迴避呢個法律問題冇澄清。

唔少人當時都支持CY告吳文遠班人,結果噚日CY就鐪acebook出post,話佢個委託律師已經查明冇呢間公司,「就此虛假陳述,我委託的律師已經舉報有關人等涉嫌觸犯相關法律。」

正反兩方齊恥笑吳捉蟲

一眾CY支持者就留言叫好。「Stephen Kwan Hing Lee」話︰「好!梁先生,做得好!我撐你!」「Simon Pun」表示︰「要為佢]小學雞做法付出代價。」有齯H就恥笑吳文遠同《蘋果》。「Lau Chak Ming」揶揄︰「就這種智商也能存活這麼久。」「劉瑞潮」話︰「咁大間『全霉(傳媒)機構』,都犯鼲搷C級錯誤。」

唔止CY支持者,反對派方面都有唔少人恥笑吳文遠。電台DJ「健吾」轉載CY個post話︰「政治人,唔好學你]睇唔起餥OL。我講過好×多次。」「Earnest To」亦騿u健吾」個post度留言︰「支持CY!告到班友甩褲!」

「Vienn Leung」反諷吳文遠︰「『泛民』好威威呀,落晒CY面呀,CY好無聊呀!今日係香港民主最光明既(鵅^一天!聽日一定會更加好架(謘^姐(隉^,你話係咪呀吳文遠?」「Marvin Ng」就直接咁話︰「×......咁都比(俾)CY捉到。」「Siu Ming」亦話︰「比(俾)人當狗咁×。」「Wing NG」表示︰「除左(驉^抵死都唔知可以講乜。」

「Marco Ming」寸吳文遠︰「又可以搞眾籌啦(打官司)。」「Ga Gor Gi」繼續抽擊︰「『行人路大將軍』(吳文遠)為左(驉^錢乜野(洁^苦肉計都諗得出,先籌募十六萬(『社氓連』會抽手續費)落廣告,然後令自己官司纏身再籌一筆去打官司。」「Derek Pak Lun Ip」就好有幽默感咁引用民主黨黃碧雲翵末蛂J「好彩有告你咋。」

吳文遠就死撐出post扮冇洁A話CY係「小氣(器)鬼」,「都唔知點樣應酬佢好」喎,仲叫擔心佢有事鴾H唔好跟車太貼添。咁又係,自己先睆G痛「車禍」,其他人都真係要睇住啊。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻