logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】新家園社工離世 訟黨冷血話「報應」

2019-04-09
■訟黨彭顯圖竟然話新家園社工的離世係「報應」。 彭顯圖fb截圖■訟黨彭顯圖竟然話新家園社工的離世係「報應」。 彭顯圖fb截圖

「飯民」M家鴾竷郁C到咩地步?咪就係低到會因為政治立場唔同,所以覺得人]離世都係「抵死」囉。話說日前有個新家園協會社區發展主任鰜峊禶w倒昏迷,送院後不治。當《蘋果日報》報道呢件事都以《事主顧家愛妻女 專責協助弱勢社群》為題黈伬唌A公民黨新界東支部委員彭顯圖竟然鐪acebook出post話佢係「報應」。有網民對呢禷瞻艅末袚布側垂耤A截圖鬧爆彭顯圖「人格可恥,猶如禽獸」,彭顯圖隨後刪post扮冇事,但俾人踢爆時就話「吹呀」,隨即俾網民寸佢︰「想做政棍真係要等第二世。」

彭顯圖日前鐪b度轉載《蘋果》就鶩茠幫炵o展主任離世鼣纗D,然後就寫鬙y「『陳為註冊社工、新家園協會的社區發展主任』,真係唔係黑心,做乜野(洁^,係有報應。」

因為人]鰜堥赯恓撉A務社會,自己作為「飯民」就講鑨搷N血嚜☆隉A當然引蟑齯硅竷邁賒纗L眼。「Chu Kwok Wah」就將彭顯圖個post截圖轉貼,點佢名話佢「人格可恥,猶如禽獸」。「Louis Wong」就留言鬧彭顯圖︰「係禽獸都不如。」

刪帖被發現 爆粗鬧網民

彭顯圖明顯知自己瀨洁A隨即刪post,但再俾「Chu Kwok Wah」踢爆,佢就索性耍無賴留言話「吹呀」。俾網民寸多兩句,佢自己一邊抵唔住頸要回應,一邊又話當人「玩具」先同對方玩,講多兩句佢又老羞成怒,爆晒粗咁回人︰「×碌,如果你由細到而(M)家未錯做過×事既(鵅^就繼續踩。」真係刷新「飯民」言論鴾p學雞極限。

甩底無找數 反話人唔追

「Wing Leong Szeto」就留言寸彭顯圖︰「想做政棍真係要等第二世......依(M)家欓F棍大部分都係豬狗,但佢]都會披上羊皮扮純良,而佢,扮都唔扮,政棍?下一世啦!」

彭顯圖原來早就同「Wing Leong Szeto」有私人恩怨,攻擊對方係「吞朋友錢」嚝伄C,點知俾人踢爆返佢走數。「Wing Leong Szeto」話︰「n年前去沙頭角禁區單野(洁^,你報鬫W冇去,蠵都係我幫你俾(畀)呀×頭。」

彭顯圖就直認走數單洁A話︰「拎張單黎(薄^我俾(畀)返你。」「Wing Leong Szeto」膠都費事派畀佢︰「鶧}你唔去就無聲無息,咁多年後就叫我垮i單俾(畀)你?冇×洇r嗎(嘛)?」但彭顯圖耍起無賴都幾出神入化︰「 甩底係唔岩(琚^呀,但果(鶠^陣你係有責任問我收返錢架(謘^嘛,你點做導遊架(謘^?」

「飯民」咁「人才」輩出,街坊第時揀人服務自己時真係要睇路啊。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻