logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】惡搞廣告無寫吳文遠 CY質疑眾籌涉詐騙

2019-04-12
■CY再追擊吳文遠。 梁振英fb截圖■CY再追擊吳文遠。 梁振英fb截圖

整一個純粹自high鼢c搞廣告,分分鐘惹兩單官司上身,值得咩?社民連主席吳文遠呢幾日因為惡搞梁振英(CY)個廣告,先被CY質疑佢違反《公司條例》,噚日CY再出post追擊,質疑吳文遠眾籌登廣告一事涉及詐騙,直言如果報警儭傽N係第二單官司。唔少網民都覺得CY「3:0」吳文遠,支持送佢入冊。咁多年薄A議席撈唔到,官司就有幾單鴽d文遠,似乎都慣晒俾人告上法庭,口響響咁叫CY「快瓥躟窗v喎。

CY為鱆M葛接連發表冷血言論鵅m蘋果日報》,近期積極監察騿m蘋果》落廣告黻茪寣C郁到反對派麊鬙D,唔少人都開始做洁A其中吳文遠就搞鱄茞傍w,騿m蘋果》落頭版廣告想奚落CY,點知俾CY連入3球。

首先鶻s告面世鶪憿ACY就大方回應話多謝吳文遠幫手宣傳監察行動,俾網民形容為CY「1:0」吳文遠;其後CY又入多球,質疑佢個廣告聲稱由「香港人忍耐力有限公司」贊助刊登,但呢間公司根本唔存在,CY個律師已經舉報鬙顙ヾC

噚日CY又出post,話有朋友參加吳文遠鼤傍w,當時相信吳文遠嬼羲k,認為蠵係用謗瞍s告。結果個《蘋果》廣告,並唔係用吳文遠或吳文遠所屬麊壎螺s所刊登,「而在《蘋果日報》刊登廣告的『香港人忍耐力有限公司』並不存在,因此沒有任何事實可以說明吳文遠和這『有限公司』的關係。」

不交代款項去向可被控

CY話,佢個朋友質疑眾籌款項去向,要求吳文遠公開登廣告鵀狡琚A「否則這次眾籌就可能是詐騙,可以報警,這將是第二單官司。」

唔少網民都留言或轉載支持CY。「Yang Chun Yu」表示︰「吳文遠非法眾籌,一定要交代清楚費用去向。」「Hideto O'Mazi Kanzaki」恥笑吳文遠︰「吳生搞左(驉^幾日又要同律師團傾又要搵埋編輯度晒計,就係得咁多。連笑×人都笑到自己成褲屎,仲學人玩政治,返去執屎啦,咪再晒(憛^人錢好嗎?」

有齯H就嘗試幫吳文遠撐,質疑CY鵅u朋友」又點會損錢畀吳文遠登廣告,「Tak Kong Lou」就話︰「臥底都算係朋友,明白未?」「Sunny Hung」亦話︰「捐1蚊然後告佢。」

吳貼「有限公司」收據死撐

吳文遠聲稱,自己冇咩好回應,口響響咁叫CY「快瓥躟窗v。雖然扮晒冇所謂,但搞鰲X日幾夜,佢前晚終於貼鰼i「香港人忍耐力有限公司」捐款鵀狡琤X薄A話自己個廣告係「事實陳述」喎,睇薔H後做「有限公司」登記,搵吳文遠捐錢咪得囉。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻