logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】涂謹申硬屈郭偉強冒犯

2019-04-18
■郭偉強憤怒離開會場。 香港文匯報記者劉國權  攝■郭偉強憤怒離開會場。 香港文匯報記者劉國權 攝

咩叫好大鴭x威?問鴷D持會議鴷薔D黨涂謹申就知。噚日個會開到成班反對派議員係咁叫係咁嘈都唔使趕走,但工聯會郭偉強鴾@句「唔好扮垃圾」,就俾涂謹申視為人]鬧佢「垃圾」,仲因為人]唔肯收返,就要求工作人員「請」郭偉強離場,而明明郭偉強自己就肯離場。咁到底郭偉強有冇冒犯呢?大家睇鼢N知。

涂︰郭偉強議員,你頭先係咪有一句說話話我係「垃圾」?

郭︰我冇開咪講。

涂︰因為我聽到你、你望住我、指住我話我係「垃圾」。係咪啊?對唔住鵅A我覺得你呢句係冒犯我鵅A你願唔願意收返呢句說話?臐A我畀少少時間你考慮鵀n冇?

郭︰主席,如果你聽得清楚、你隻耳咁靈儭隉A我係叫你「唔好扮垃圾,畀返少少尊嚴自己」。

其他議員︰唔係話你係垃圾啊,並冇話你係垃圾。

涂︰郭偉強議員,我覺得你呢句都係冒犯我鵅A係違反「議事常規」鵅C

郭︰冒犯你自己,因為你自己心虛。

涂︰你願唔願意收返先,我想問你?

郭︰我唔會收返。

涂︰好,我畀多次機會你好唔好?收唔收返呀?

郭︰唔收返。

涂︰OK,請工作人員請郭偉強議員離場。

郭︰(自行離場)你自己唔尊重自己。

郭偉強會後批評,反對派拉布手法低下、醜陋,是立法會之恥,「相信任何人對這些欺世盜名的政棍予以譴責及表示強烈不滿。」

他表示會去信議事規則委員會委員,會盡快寫信予議事規則委員會主席,提出修改議事規則,初步有兩個方向,分別是明確釐清主持會議的議員的職務,及更改由「最資深議員」出任主持人的安排,如可考慮即場互選主持人等,「只要涂謹申鰜蛂A資深議員的光環就會被糟蹋。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻