logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

周柏豪驚玩遊戲轉數唔夠快

2019-05-01
■周柏豪笑言玩遊戲不會包尾,因為有連詩雅(左)墊底。■周柏豪笑言玩遊戲不會包尾,因為有連詩雅(左)墊底。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)周柏豪、連詩雅(Shiga)、菊梓喬、麥明詩(Louisa)、森美、余德丞及丁子朗等前晚為節目《娛樂大家》進行錄影。柏豪表示上節目前有翻睇之前幾集,因他私下在同事面前都是飾演一個有智慧及轉數快的人,但有讕鉏ぃ眭漱W到節目轉數都變慢, 好似上次王梓軒玩「Black Magic」完全零分,比想像中轉數慢,所以都擔心會在同事面前失威,問到是否怕包尾?他笑說:「自己頂多尾二,因為有Shiga墊底。」

說到其中一個環節答錯要被夾髮夾作懲罰,問到他可會怕整亂頭髮?柏豪說:「不怕,有髮型師在場,上得來就咩都玩,最緊要開心!」

柏豪透露將會返內地一個星期,去五個城市出席簽名會,每日都要簽八百隻碟,簽完就趕去下一個地方,完全沒時間留下來玩。問到太太會否同行?柏豪謂不會了,他說:「佢甚少跟我去工作,佢想我專心齱A佢又自由齱C」 問到忙完後會否與太太去旅行?他表示,不會了,因新年時才一家人去了泰國旅行,六月他又要舉行演唱會,七月又要拍劇,預計會忙到年尾,最快也要明年才可以一起旅行。

麥明詩越南旅行沒艷遇

剛與家人由越南旅行返港的麥明詩表示此行給她遇上當地有史以來破紀錄的高溫天氣:「超熱!有35、36度。(所以穿得性感?)被迫,所以帶了些香港平時少茠滬m,有一件黑色的係內衣款的外衣。(屋企人對你咁性感有冇意見?)張相係媽咪幫我影,佢知我本身好保守,只係工作關係要試好多唔同造型,好支持我。」 問到穿得如此性感可有艷遇?她坦言沒有:「我們住apartment冇咩事發生,大家都覺得我好隨便,其實我好揀擇,正式冇拍拖都有一、兩年。(點揀擇法?)每次同男友拍拖會帶去同家人相處鵅A因為當局者迷、旁觀者清,可以睇到佢兼唔兼顧到唔同人嚜搨n,我怕自己睇會比較膚淺。(之前的男友沒試過?)你們識鶩蚕N。」她不諱言若家人唔鍾意其男友,也會納入考慮分手的因素。

五月中Louisa就會聯同馮盈盈前往荷蘭拍攝節目,未出發她先擔心盈盈會失控,並笑指答應參與拍攝原是因為一早要求與盈盈分房唌G「驚佢全裸我又盲,講洃j聲我又聾,怕加埋會令我精神失常。(怕她裸體會有比較?)冇咩要比較。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻