logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

問答金句

2020-01-23

問:我見你個履歷大部分時間都接受「中國法律」黻鰤V,會不會用北京鶖M對香港人?

答:我去過浦東幹部學院和國家行政學院,都係去鰲X個禮拜;我去鱄^國皇家國防大學一年、(美國)聯邦密探訓練4個月,唔通又有人懷疑我同呢兩個國家有關係咩?希望大家唔好太偏頗。

問:你如果引入電槍,會唔會自己身先士卒試一下?

答:咁我]引入新手槍,係咪又要自己打一槍先啊?

問:「賊王」季炳雄當年被捕,警方又有無用武力拘捕佢啊?

答:你問琱H苤A當年我就係有份負責,季炳雄當時無M家囓靮穠昋搢薇憟h,隔籬亦都唔會有人用磚頭丟向警員。

問:你同元朗區議會前當然議員曾樹和關係密切,或者可以解釋到點解自元朗721襲擊事件至今冇警員需要負責任。

答:警方同黑社會勢不兩立。我同曾樹和嬼p繫,同其他議員的聯繫並無差別,我相信我當時同鄺俊宇仲熟過同曾樹和。

問:點解明明制服鱄茈靮穠抭ㄔ糬n臟簆?

答:事實上唔係咁簡單容易就制服佢,我]仲要幫佢上手銬,過程係一個你死我活黿瓣耤A所以係有必要使用適當武力。

問:只要有警察出現就會製造混亂。

答:只要無暴徒出現搞事,我]同事都好想回家放假。

問:警察會不會扮示威者去犯法?

答:警察唔會扮示威者去犯法,但暴徒會唔會扮警察就唔敢講。

問:有邊個真係好人儱|日日講自己係好人?真係冇政治觸覺!

答:我係一個警務人員,的確係冇政治觸覺。

問:警方對各行各業都抱「敵視心態」,希望你]唔好叫示威者做暴徒。

答:社會人士唔配合警方工作有好多原因,包括我]要捉犯法鴾H士,但好很多人支持他們犯法,所以就敵視我]。

問:警方鶾L去7個月執勤行動中有否做錯?

答:警方有好多洏i以做得更好,有個別事件係有做錯,但我無講過警方一樣炡ㄤL做錯過。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻