logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

麥潔文無懼遇怪事 照唱《夜夜痴纏》

2020-07-08
■麥潔文教主播馬梓軒唱歌技巧。■麥潔文教主播馬梓軒唱歌技巧。

香港文匯報訊 歌手麥潔文(Kitman)作客香港開電視《娛樂頭條E-news Headline》,即場向主播馬梓軒傳授唱歌技巧。Kitman表示唱歌前,先要學會兩件事:「唱歌前嗌聲好重要,同埋平時要識得保養把聲!我成日叫蠷ル肣囍n打邊爐同BBQ,因為會對把聲造成好大傷害!」

Kitman於上世紀90年代已經開始教唱歌,她稱多年來遇過不少奇人奇事:「我以前遇過一個學生,佢每次嗌聲,把聲都好震!後來我同佢傾偈,原來佢爸爸做針灸師,支針拮落去會係咁震,佢就係呢種感覺!所以佢囍晹蛈n難平定,佢最後選擇放棄,冇繼續學唱歌啦!」

談及她1984年的經典歌《夜夜痴纏》,一直流傳是廣播界禁歌,傳聞播放時總會有怪事發生,Kitman坦言:「我都感覺過!有次夜晚聽到有人播呢首歌,突然間一片空白,好似聽唔到東西一般!首歌的前奏,我一開頭『嗚』那個位是特別令人有感覺及幾嚇人,但我覺得最緊要大家唔好那麼多邪念就沒事。(現在仲敢唔敢唱?)咩唔敢呀!我成日演唱會都唱,係指定歌曲唔唱唔得!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻