logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

自吹勾美助流亡 袁弓夷亂索隱私

2020-11-01

電郵護照案底轉交美國務院? 被指超低能鬼到爆

所謂「居英港人組織」「Friends of Hong Kong」自稱於早前展開所謂的「營救行動」,「協助」鍾翰林等5名「港獨」分子向美國駐港總領事館尋求「政治庇護」,但美領館拒絕幫手,唔少人質疑根本係有關組織要出名來搞「眾籌」,所以老點「手足」去「送頭」。近日,被「抗爭者」稱為「袁爸爸」幭顗ㄛΘOL袁弓夷開直播,叫班香港「手足」電郵護照副本、聯絡電話,甚至案底資料畀佢,由佢「直接交予」美國國務院,再安排各地美領館協助「手足」「流亡」。唔少「同路人」都質疑袁弓夷的建議冇用,更質疑騿u手足」提交個人資料過程隨時會洩漏其個人資料,叫袁弓夷唔好害死「自己人」,有人甚至質疑佢係「鬼」。有人則認為,袁弓夷此舉涉嫌違反香港國安法,「請問國安處如何處理?」 ■香港文匯報記者 雨航

「袁爸爸」信徒派:

◆Kally Wong:美國橫空出了Trump挽救世界于(於)狂瀾。香港橫空出了「袁爸爸」拯救香港下一代!

◆Amy Li:美國有Donald Trump,香港有Elmer Yuen,香港之父,「袁爸爸」。

◆Fola FU:袁老爸大恩大德,絕對是香港抗爭年輕人再生之父,他身體力行講到做到,令(人)敬佩!

◆Jdhe Gjdd:「袁爸爸」放心,做自己認為對的事,沒有任何事可以影(響)到您!愛「袁爸爸」的人會分辨真假!

◆sarahho100:謝謝「袁爸爸」用心用力幫助「手足」門(們)渡過難關,成就香港未來領袖人才。

◆Doris Yeung:謝謝「袁爸爸」,身為後輩深感慚愧,要你為港年青(輕)人奔波。

信「袁爸爸」都傻派:

◆Mylinh Tran:到目前為止都未講過一個關鍵性的問題,有關「手足」的旅遊證件被扣,或正在候審,而他們若批準(准)移民,特衰(區)政府會否放人?

◆object71:就算羅冠聰叫我畀passport,我都信佢唔過啦,何況「袁爸爸」。

◆唔得喎大佬:哩(呢)鑕OL聽下(鵅^咪算,信佢已經on×,仲要比(畀)埋私人資料佢,大佬呀,佢網上藝人黎架(謘^喳。

◆Tammy Tsang:就聽鴽A狗U大師U也×。

◆無帶錢去食飯:唔敢話佢有問題啦,只係懷疑佢有咩能力,可以令國務院改政策,隨便出到「庇護」。

◆杜生:我比較信係袁爸對呢件事有鷢aive(幼稚),佢覺得佢既(鵅^人脈可以做到呢點,但世界上點會有人敢寫包單一定走到。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻