logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

許智葀傍w疑百萬益自己友

2020-12-10
■潛逃鼣智腄]中)日前為驉u自證清白」,公開去年底就私人檢控眾籌300多萬港元核數報告。圖為丹麥國會議員在社交平台展示與許智萿漲X照。 資料圖片■潛逃鼣智腄]中)日前為驉u自證清白」,公開去年底就私人檢控眾籌300多萬港元核數報告。圖為丹麥國會議員在社交平台展示與許智萿漲X照。 資料圖片

籌300多萬花112萬付律師費 張國鈞湯家驊:港人特別易騙?

邊個講大話最叻、最識「走法律罅」利益輸送同私相授受?答案只有一個,咪攬炒派囉。棄保潛逃鴷薔D黨前成員許智艉擃e為驉u自證清白」,公開去年底就私人檢控眾籌300多萬港元黈祤く孎i,但俾金睛火眼麍F界人士發現佢麉蒏v費竟然高達112萬港元,而代表律師更係佢麉e黨友楊浩然。呢囓吤虴鶪U翵ヾA令行政會議成員、民建聯立法會議員張國鈞同行政會議成員、資深大律師湯家驊都質疑佢]係私相授受,同時反問「是否香港人特別容易受騙?」■香港文匯報記者 郭家好

話說許智葧ㄔX翵p人檢控包括去年10月有的士司機鶷`水劗h疑俾暴徒包圍襲擊及「搶恁v下,令其的士剷上行人路意外撞傷黑衣魔一案,及去年11月有暴徒企圖搶槍而被一名交通警員開槍射中腹部案,兩案原本獲法庭批出傳票,後來律政司介入要求撤銷兩案,並獲西九龍裁判法院裁判官批准。

就凍結戶口一事,許智葖驕椋去年發起鼤傍w金額只存於律師樓戶口,並無轉往任何其他戶口,同個人及家人戶口完全無關,仲話眾籌所支付翵p人檢控及司法覆核等案件已全面展開,聲稱警方麜「宣布流亡」後凍結戶口屬「政治報復」喎。

律師前黨友 疑私相授受

不過,有政界人士突破盲點,發現許智艀C出黈祤く孎i中有成112萬港元用於支付律師費,而代表律師更係佢麉e黨友楊浩然。

就此,張國鈞不禁鐪acebook度問一句「呢曮Y咪反對派自己平日口中鴽Q益輸送,私相授受!」

而湯家驊更反問香港人係咪特別容易俾許智艂c,並直言佢對事件真係冇眼睇呀,「是否香港人特別容易受騙?上至法官,下至你我:外訪也可以虛構;籌了300多萬,竟然花了百多萬在裁判司處過堂,重(仲)要大狀也沒請,只係花在『自己友』身上......真係聞所未聞!唉!冇眼睇!」

網民:利益輸送好明顯

就此,網民認為許智艉庢辛E然之間私相授受鴷i能性非常大。「Elizabeth Chan」話唔好當人係傻鵅A「利益輸送得咁明顯,真係當其他人係傻仔」;「Shuk Man Edith Yu」認為「私吞眾籌,就係咁簡單」;「Lester Chow」話係同黨合謀,「騙徒層出不窮,同一黨合謀」;「Andict Mui」覺得呢個做法非常符合攬炒派麰榆獢A「明顯是利益輸送集團!非常民主派!」「On Kiu Yeung」揶揄「點解要篤爆佢,令佢情何以堪。」「Bill Ip」恥笑許智蓱O鋪失策,「最抵死係自己公開賬單,俾人知道使鬫谷妐U律師費」。

點都好,我]相信廣大市民都有一雙慧眼,會心如明鏡地看待呢件事。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻