logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議:市民勒緊荷包 只望保住份工

2020-12-20

黃女士:減人工都無所謂

我做零售,公司生意額大跌一半以上,同舊年暴力衝擊時差唔多,M家每日鴾H流同前年比真係差天共地,有時半日都無一個客,公司已裁髐@半員工,擔心自己係下一個,聖誕同新年願望只係保住份工,減人工都無所謂 。政府防疫措施有唔少漏洞,疫情無法受控,偏偏撞正聖誕、新年零售旺季,要盡快控制疫情、「清零」,社會先可以回復正常。

李太:今年唔食聖誕餐

我丈夫做飲食業,係家庭經濟支柱,但疫情下最多放過半個月無薪假,我都要搵兼職幫補,十幾年無做洁A即使搵到矕略u,但同老公加埋鵀洶J都唔夠以前三分之二,唯有慳住使,家庭開支減得就減,小朋友蠵魚麈Z都減少。以往聖誕節都會慶祝,一家人到酒店食自助餐,今年就唔得,一方面限聚令下都無得外出用膳,另方面亦要勒緊荷包。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻