logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:網民:意料中事 美自己利益最重要

2020-12-20

潛逃外國幭顗ㄓ壑l近日聲大大話要拓闊咩洁u國際戰線」,包括乞求西方國家通過為被捕「抗爭者」提供庇護麊k案,成班「手足」都以為執到寶,但正所謂「希望愈大,失望愈大」,美國國會近日審議鵅m香港人民自由和選擇法案》,竟然俾共和黨巀陪克魯茲反對,令法案或胎死腹中。有「連登」網民就批評「國際戰線」冇用,美國根本「見死不救」,但亦有網民覺得係意料中事,事關鰬國眼中都係自己鴽Q益最重要。

有「連登」網民鴾葑●N由滿腔期待直插谷底,好似「留人門封鬼路」就話:「咁都否決,真係見死不救。」「胃仔」亦話:「怕共諜根本就係籍(藉)口,D(齱^藉口真係搞笑。」「無人格的毒男」就稱,呢項法案最初係由共和黨同民主黨共同提出灅{。「流沛」就批評:「根本禷怚J奶(舐)共和黨奶上腦,成個共和黨都贊成麊k案比(俾)Ted(克魯茲)反對就話係應該,我×哂(晒)你地(])老×啦。」

「Kei Wong」就鐪b質疑克魯茲:「加辣?向香港『抗爭者』加辣呀?侵粉仲要幫共和黨兜?」曾經多次鶹嬼|中幫過劉小麗鴾蚴靾o亦覺得奇怪:「會期最後一日至講,而(M)家成條Bill要從頭黎(薄^過。」「Fep Ip」就亦批評:「搞『國際戰線』齯H去哂(晒)邊?最後咪又係得個講字。」 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻