logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】挑撥「黃店」鬧矛盾 吳傲雪賣慘惹反感

2021-05-19

如何令「同路人」都覺得你儭菻H破產?自稱曾被警方「性暴力」對待鴾中j畢業生吳傲雪就係一個好典範。事緣近日有網民騿u連登」開post,聲稱吳傲雪近日騿u黃店」「糖水雄」打工期間搭上鬫捘颻茈JA君,其後開始挑撥成間舖鴾H事關係,搞到老闆「心灰意冷」差禶Q唔撈,事件惹蟑齯盓撋,吳傲雪其後就衝落舖頭大喊扮可憐,又鐪acebook賣慘博同情,可惜「同路人」同網民唔止唔買賬,仲直言非常噁心,叫吳傲雪收手唔好再害人。

網民「徐青藤」近日騿u連登」開post,懷疑吳傲雪自搭上A君後就不斷向舖頭其他員工唱衰老闆,導致老闆一度以為大家都唔鍾意佢而想收檔,所以「徐青藤」就質疑吳傲雪係個「操控狂」。

被知情者寸造謠能力「好出色」

疑似同「糖水雄」關係密切鴷t一「黃店」員工「Derek Pak Lun Ip」亦鐪b「讚揚」吳傲雪:「你可以憑食兩三次洁B以一己之力將成堆人攪(搞)到各懷鬼胎、成間鋪(舖)鴾H互相猜忌父母子不和,其實以造謠、挑撥離間能力來講真係好出色。」「原來尋(噚)晚我開完post佢就衝落鋪(舖)扮演受害者大喊一場,感動人父母,嘩(哇)我棋差一著(荂^了。」

唔少網民都覺得事件黚u相已經唔重要,因為只要吳傲雪去到邊都實有呢屭けo生,好似「爆炸頭的雞」就話:「佢欓O非真係就算去到邊,轉咩環境都有,仲要係差唔多洁A真係有籪堭i,相信都八九不離十。」「BB來了」就話:「早多幾年玩『社運』都知條八婆係attention seeker(尋求注意者),唔比(俾)人×唔安樂,愈多人留意佢愈開心。」

「石元泰博」就揶揄:「一哭二鬧三上吊,留名睇鬧然後上吊。」

吳傲雪其後就鐪b開post回應事件,聲稱由於「糖水雄」灟工經常請佢食洃S送佢返屋企,作為回報決定幫店舖義務送外賣,強調自己絕對冇分化店內事務。佢又不斷賣慘咁話自己多年薑@直被辱罵,更會為身邊人惹麻煩,於是好慘情咁話:「本人重申已很久沒有與親人聯絡,本人的朋友早於多年前自殺逝去,亦不奢望有異性如此勇敢排除萬難愛我。」

錢詩文回帶劣行批誠信破產

部分網民就留言叫吳傲雪加油,千祈唔好將呢攭棤舊鬗艉W,但前「香港眾志」秘書長黃之鋒麉e女友錢詩文就開post幫大家回帶吳傲雪點解會誠信破產,包括儺Y聲稱「國家大事前,兒女私情擺後」,但轉頭就鬗蓿}場合宣布自己禶P情事;蒙面開記者會時聲稱自己冇騿u8.31」事件中受傷,但除罩後就自稱係「8.31」事件嚴重受傷者;不斷鰝壎璆郊x擺payme code,叫人捐錢畀《蘋果日報》不如捐錢畀佢,但事後就急急刪post。

錢詩文鬗憟膝穧n火滾咁話:「吳小姐私生活有幾亂唔關我事,但涉及『反送中運動』,亦都係一般人眼中算係『831/新屋嶺事件』代表人物之一,誠信有問題就係影響緊係(騿^呢屭ぁ韝仁u係受到嚴重傷害鴾H。」「你老×真係以正視聽,容許唔到呢種人仲係到(鰜蛂^賣小強。」 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻