logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】追數「連儂畫家」未果 債主反被質疑偽黃

2021-05-19
●「Joyjoy Ng」貼出聲稱早年與袁健龍的對話記錄,可見袁當年已多次採取拖字訣拒還錢。「Joyjoy Ng」fb截圖●「Joyjoy Ng」貼出聲稱早年與袁健龍的對話記錄,可見袁當年已多次採取拖字訣拒還錢。「Joyjoy Ng」fb截圖

難分真與假,黃圈多險詐。香港文匯報早前報道,俾唔少黃絲追捧鴾j埔「連儂畫家」袁健龍因為周圍呃錢,搞到一位聲稱識鼳20年,而且多次借錢畀佢龠孺惟悼D「Joyjoy Ng」都話要同佢割席。經過幾個月,由於目前身在英國黻K健龍仍然唔肯還錢,「Joyjoy Ng」就加大力度鷅穭W公開多項「證據」,意圖引導黃絲輿論,點知有網民就質疑,「Joyjoy Ng」因為曾被袁健龍踢爆係偽黃,所以先反咬一口,搞到成件事對比起躝F異故事,更加撲朔迷離。

話說袁健龍鶼X個月前聲稱有人偷偷向佢fb上麊B友發私訊,指控佢借場「運動」薛c錢,「迫於無奈下」自製多張圖片交代自己鰣^國畫畫支援香港「抗爭」龠}支,但自從俾黃店「Jn Workshop」店主「Joyjoy Ng」踢爆借錢唔還兼呃飲呃食後,唔知袁健龍心虛定理虧,佢幾乎刪晒自己fb所有帖文。

公開追債對話記錄

為鬫V潛髐黻K健龍追數,「Joyjoy Ng」亦不甘示弱,鐪b貼出聲稱係呢幾年同袁健龍儮儭黹O錄,內容包括袁健龍多次採取拖字訣唔還錢、自稱冇錢開飯要搵「Joyjoy Ng」黐餐,借錢借到屋企人都唔肯再幫佢等。

「Joyjoy Ng」更貼出入數紙怒斥:「借錢唔還,入數紙有大量,還錢呀!×街!」「你唔好再龜宿(縮)!係男人就出薄A快囓X褶磾措嚚銵I廢話少講你齯j話多到不得了,我有大把證據,你話對質但係又要block(封鎖)所有苦主電話!身有屎呀?出褸嚚閫r!」

不過,網民對呢屭p人錢債似乎唔太感興趣,好似「Sin Leung」就話:「單野(洁^仲未搞掂?」「Leo Rose」都希望件事快籪悃M:「連儂畫家,不如四四六六講清楚佢,唔好大家估估下(鵅^,你又話我屈你,我又話你作洁C公道自在人心,事實只會越辨(辯)越明。」

「Brian So」就轉載指控「Jn Workshop」係偽黃店儮洃龤A裡面提及「Jn Workshop」抹黑另一黃店「泰記壽紙網店」,而當時連「黃藝人」王宗堯都參與其中,站隊「泰記」,發帖質問「邊個屈人咁×k」。該圖又聲稱「Joyjoy Ng」協助警方拘捕「連儂畫家」認識鴾憳禳u手足」,而「Joyjoy Ng」就惱羞成怒反咬「連儂畫家」先係偽黃喎。

??家網上假資訊氾濫,尤其擅長製造同傳播假資訊龠幫憿A為魕棤瞻酗H整出鵅u證據」幾可亂真,分分鐘鰫O禷幫擙托頦怑情A個個都係鬼呢。 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻