檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2009年12月15日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 政經人語 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

「我鼤憔飢A服務?」 睬你都傻!


http://paper.wenweipo.com   [2009-12-15]     我要評論

李自明

 白鴿黨(民主黨)一如所料,在周日的會員大會中否決加入總辭行列,癲狗幫(社民連)當然咬茪ㄔ抴N範上轎的白鴿黨不放,對其單單打打,更用「割盲腸」來形容曾經一起「為民主而戰」的盟友。自明與政壇老友談起這一幕「政壇變臉」,老友失笑,拋出一句「狗咬狗一口毛,最後得個桔」。老友如此「神算」,建基於一份有關五區總辭的民調結果,原來51%市民反對以「5區總辭加補選變相公投」,支持的僅佔4分之一;而且49%表示不會再選該辭職的反對派議員或者其推薦的候選人重返立法會,傾向會的僅佔36%。「唔好當市民係傻鵅A你要佢]為你鼤z念服務,佢]睬你都傻呀!」

中立選民 被「公投」嚇親

 老友坦言,民意清晰可見,而民調的最大玄機,是自稱中間派或無政治傾向者的取態,他們中56%反對「5區總辭加補選變相公投」,58%不會再選該辭職的反對派議員或者其推薦的候選人返回立法會,「睇住!全部都過半數反對鵅I一睇就知中立嚙鴷薑w經俾癲狗幫同公文袋嚇親啦!其實香港人好簡單,亦都好識揀,只係想用手中一票選一個人為自己服務,點知班民主派宜家掉番轉來做,自己辭完職,仲要你記得投票撐佢返入去議會,為佢]服務!到底邊個係『民』邊個係『主』呀?」

 老友直言,當癲狗幫提出「五區總辭」時,已經覺得他們癡人說夢,到公文袋為爭道德高地提出23個反對派議員「總辭」時,更加覺得他們太白癡,如今事實勝於雄辯,證明所謂「總辭」根本無民意基礎,「香港人好實際,最想有發展,階球搵到發展鵀鼽m,可以繁榮安定。香港從來唔係為某一個政治理念而生存鵀a方,賴以成功鴷穻s之道係識走位發展。點知班反對派愈玩個心就愈雄,竟然忘記鬙葽|議員從來係為市民服務,反過來將一個『公投』議題加諸市民身上,仲夾硬要你投票支持!」

心存疑惑 不投票「表態」

 「你問100個香港人要唔要民主,我諗無9成都有8成人答你要,但如果要香港人咩都唔理剩係爭取民主,我肯定無幾多人會『say yes』,只會問『why』?」老友說,癲狗幫及公文袋早前為逼白鴿黨披甲上陣,將「5區總辭加補選變相公投」吹捧到「神聖不可侵犯」,不參加就是背棄民主的「縮頭龜」,如今即使民調鐵證如山都要「頂硬上」,但如此走下去,可以預計花1.5億公帑的補選投票率一定好低,「唔好當香港人傻啦,香港人雖然唔熱衷於政治,但唔好當佢]係政治白癡,真係你講咩,我信咩呀?對有疑惑洁A香港人仲會唔會撲出來支持呀?唔出聲其實都係一種表態,到時咪個個唔投票囉,香港人好聰明鵅I」

 政壇老友笑說,癲狗幫及公文袋今次棋差一荂A源於太過小覷香港人的政治智慧,「佢]自以為所諗所講鴷N表晒香港市民,剩係佢]鵅y民主』就可以讓香港人發癲。其實,民主光環係佢]發癲想要,人民只係想食飯隉I」

相關新聞
「我鼤憔飢A服務?」 睬你都傻! (2009-12-15)
補選當「公投」 如同「強暴」選民 (2009-12-14)
「自明」「信之」100日 大家一起「湊大佢」 (2009-12-10)
惡女卿看不起選民 何必推「1人1票」? (2009-12-09)
反對派忙總辭 民建聯深思財策 (2009-12-08)
「讚澳貶港」之議 荒謬又厚顏 (2009-12-07)
公民黨機關算盡 漏算民意 (2009-12-05)
「騎劫」高鐵 反對者「三不該」 (2009-12-03)
政改中區議會角色 無違憲制安排 (2009-12-02)
「總辭」淪為「兒戲」 只因漠視民意 (2009-12-01)
香港推民主 為何要「引起國際關注」 (2009-11-30)
無間道打散白鴿黨 得益者誰? (2009-11-28)
馬丁李「好天真好傻」,誰信? (2009-11-26)
排除「總辭」干擾 回歸諮詢正軌 (2009-11-25)
白鴿黨解困之道:弄清向誰負責 (2009-11-24)
推總辭求私利 如意算盤打不響 (2009-11-23)
陷四大困局 公民黨總辭博「翻本」 (2009-11-21)
民意應凝聚 不該玩騙局 (2009-11-20)
用足可能空間 盡顯諮詢誠意 (2009-11-19)
無視憲制基礎 政改難有寸進 (2009-11-18)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
政經人語

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多