logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民意見

2016-06-06

(「人力」前主席)劉嘉鴻︰我冇意見。

Wil Wil Chan︰(譚香文的)金主是誰?......如果有協調而佢唔肯,肯定係鬼!

Joe Wong︰非私怨︰佢咁介懷跨區求助case(個案),而家卻話要選超區,搞笑d(齱^掛(N)?

衛銘琛︰何苦執念於一個議席?仍掛著(荂^當年否決方案所以失去會計屆(界)議席?仍憤恨劉慧卿,只出於自己否決失議席她卻通過方案得益?否決的決定不是來自理念的嗎?

Wingo Leung︰好重怨念!唔怕人奸,最怕人蠢。

Kai Lung Ho︰算啦。譚香文個程度就係咁,頂多大約公民黨左近。有權力慾,但又唔係咩壞人。好難用激進民主派的票(要)求去衝(衡)量佢。其實都係咁,我唔支持佢代表「人力」選九東。但佢又唔係咩壞人。尤(由)佢啦。

Zacky Leung︰之前「新民主同盟」已經拒絕參與「雷動計劃」,壞髐j事,就等泛民繼續碎片化啦。

Joe Wong︰夠15票咩?

Peter Wong︰牆頭草。

Roberto_hkhk︰立會直選都未羸(贏)過就話有信心贏超區,比(俾)佢吹脹!

製表︰記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片