logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網議政事:借藥公司抽「色」水 河童鋒自作孽

2016-06-03
有人惡搞圖片揶揄黃之鋒借「色」抽水。網上圖片有人惡搞圖片揶揄黃之鋒借「色」抽水。網上圖片

人總是要犯重複的錯誤,想選立法會,不如專心做事啦。「香港眾志(中箭)」秘書長黃之鋒(河童鋒),未到全盛時期所得罪的人已經夠坐滿大球場,仲要係自己薔至夠抵死。昨日,有某藥業公司出post介紹其facebook會有實習生協助面書Admin。因該公司使用的顏色和「中箭」類同,河童鋒就無端端在人主場留言抽水話「隻色揀得好」,即被恥笑其存在感真係低落,係要「爭住出(薄^中箭」。

「幸福醫藥」的fb Admin一出post,河童鋒就霸頭位,讚人「隻色揀得好」。未知該Admin是否對河童鋒曾因批評激進派示威者「冇槍咪搞革命」而被改花名「U no gun」一事印象深刻,即時回覆道:「U no like? Yes like?」方丈份人好小氣謘A為公司搞公關的Admin竟敢寸河童?

幸好,Admin叫做唔使孤軍作戰,不少網民加入「聲討」河童鋒,指公司在廣告一直使用該種顏色,更狠批河童鋒驚人唔記得「中箭」而借「色」抽水。

晒Like多 又惹火

當「Felix Yiu」留言揶揄,「×,做到人地(])1% 公關先再諗啦中箭!」河童鋒馬上中二病發,即上載其個人fb賬戶cap圖,顯示其賬戶有300,690個likes,其後又貼圖顯示「幸福醫藥」只得33,052個likes。

人]講關公,你就講like數,真係牛頭唔搭馬嘴,結果引來更多的批評和恥笑。真係唔該,如果「中箭」有「關公」,應該同黃之鋒講:「走啦,我唔想搞大件事呀!」■記者 鄭治祖

網民圍插河童鋒

Robbie Chun Kit:各位街坊,黃之鋒又派膠喇!

Geo Lun:原本唔洗(使)中箭既(鵅^事你(黃之鋒)都要爭住出黎(薄^中,何苦呢?

Yiu Sing Lee:得罪講句,黃之鋒真係越撈越X,成日擔心人地(])忘記自己咁,自我存在價值有冇咁低呀?

Days Chan:得啦得啦, 係人都知你個香港中箭用呢隻綠啦,俾(畀)個叻叻你!

Allen Man:大鑊啦幸福,用時光機抄中箭,關公災難!

劉德亮:邊有人學到中箭,只有中箭抄人,個LOGO改個圓角當係自己鵅I

Roro Bordeaux:隻色人地(])用先又關你gif(黃之鋒)咩事?以為人地(])跟你用呀?......攔(躝)返去中箭度專心籌款啦!

David Chung:唔好跳出黎(薄^X啦好嗎,有時係忍唔住笑.JPG

李風韻:幸福醫藥你搞到人地(])又身敗名裂喇。

資料來源:facebook 整理:記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片