logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

薛凱琪嘆錯過愛的人

2016-07-04
■湯駿業笑言擔心薛凱琪的戀愛問題。■湯駿業笑言擔心薛凱琪的戀愛問題。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)薛凱琪(Fiona)與湯駿業昨日到茶果嶺拍攝MV,兩人一身棒球Look現身,由於兩人分別手持棒球手套,Fiona即問工作人員有沒有波及球棒,但最後工作人員只找來兩支棒球,Fiona即笑說:「冇波?」引來全場大笑。

Fiona透露與湯駿業嘔心瀝血用了兩晚通宵時間來度對白,她說:「係想講但唔夠膽講洁A同錯過鷛R鴾H, (你錯過鷖鉽荂H)錯過矕N唔好講,所以叫齯H好好爭取。(可試過翻兜?)係咪凍鱄n加熱,好似炒飯咁?」

單身多時的Fiona被問到寂寞多久?她不願透露:「呢個唔係重點。(慣髐@個人?)答你唔想拍拖都係呃人,但工作同家庭儱R取代唔到戀愛,唔使擔心我。」身旁的湯駿業即笑謂擔心她。Fiona自言雖有追求者,但不多:「一隻手數晒,一年都冇兩個,冇機會識朋友,(追求者係圈內人?)係圈外。」曾被拍到與男伴出入酒店的Fiona,解釋那次只是經過,令到她不敢再去酒店飲咖啡。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片