logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱狗」眼紅「青症」做騷

2016-10-13

「熱狗」圍咬

Cain Ng:點解唔除褲×門口個實Q(保安員)?爆過講粗口又兜蟆瞼h咁肉酸啦!

Ka Lok Chan:有機會俾(畀)你]正正經經宣揚「自決」「港獨」鼤z念唔搞,係都要玩膠!你玩膠都要睇效果OK?

Tim Chan:「本民前」「青年急性(青年新政)」,核心價值係抗爭冇成本空叫口號扮抗爭,所以玩抹黑「熱普城」,點解唔做?呢班×人燿麰p個(過)數冇成本先做的。

Aida Sweet:長毛、社記(社民連)、「人力」以前都做過晒,但時至今日香港人已經水浸眼眉,都仲係花時間玩呢齯p動作,我睇唔到有咩意義。

Michael Wan:比起「扑牬捸v(游蕙禎)。同埋「鴨洲恆」(梁頌恆)齯p學雞行為,泰博(鄭松泰)high class(高級)唔知幾多萬倍。

Christina Wong:將政治低能化,藉以矮化抗爭,「新泛民」你們成功了。

「青粉」還拖

Benzon Chan:你]唔好再講「青政」宣誓玩炵L聊啦,再講「教主」會好唔開心的,你]話埋佢。

Hoi Ming Wong:根據某些人的看法,「教主」玩就得,其他人玩就唔得,無意義。

Jim Yau:「熱狗」阿頭(鄭松泰)唔玩你]梗係都唔俾(畀)玩啦!

Man Tai Chan:一個×鼣鶡X唔×應對,難道要好似鄭松泰議員咁正經宣誓先算威豬?

Kenny Bok:一係做馬騮戲玩人,一係俾人當馬騮咁玩。你自己揀。

Charon Chu:做又俾人鬧,唔做又俾人鬧。

資料來源:facebook

整理:陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片