logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民恥笑「青症」小貓三幾隻

2016-10-27

Wai Ming Poon:今(昨)晚說好的五萬人呢?為何只有五十?有勞不要再×出國際吧。

Alan Chan:唔怪得無直播啦,原來得幾十人,個個一睇就知收錢齋坐50蚊粒鐘個的(齱^咖喱啡(茄哩啡),笑×死我!

Samantha Jim:電視新聞影到集會只得小貓三幾隻,比起早上金鐘萬人想趕你倆出議會少得多!

Joe Wong:連一百人都無,多人到呢,真係好多民意M(撐)你地(])喎!

Eito Resident:好似連要告佢]非法集會罪都唔夠人數喔。真係陰功豬咯!

楊掁華:現場好多人啊。我講今朝早啊。

李亨通:嘩真係人山人海喎灠O者!

Tai Kai:好多人......影都唔見。

Thomas Fun:這就是真正的民意。

Ky Anson Lee:我完全睇得出咩叫眾叛親離,得50人謎絨鶠H 親朋戚友加埋都係得50......真係寒酸,幾時再搞?

Kin Chan:連軍師都失蹤,你地(])犯眾憎,即使我一向吾(唔)支持民建聯,今次都企遄]響)鶩情]邊)。

Kobe O'Neal:不如PS番5,000萬人撐場先啦?得小貓幾隻,好××架(謘^!

Yan Or:梁天琦去鷖銦H

Pak Sam Chim:學你]天琦哥,影張相,打張卡,就幫鼣漶C

Wilson Chiu:闖鷚袨N認,向市民道歉先啦,唔係市民點M(撐)你呀,年青(輕)人,聽下(鵅^意見啦!

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻