logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民批未上任竟有糧出

2016-10-29

Maygi Ma:d(齱^人一個月萬幾蚊人工就做到辛辛苦苦,有血有汗,佢兩條友仔咩都冇做過重講多錯多可逗十幾萬人工?

Deborah Wong:唔怪得咁多人不擇手段去入立法局(會),原來係咁筍,請問有邊D(齱^工有咁既(鵅^福利,不合理福利應該廢除!

Christine Hon:未宣誓,都未係公職人員,無工(功)焉可受祿?一定唔可以白逗人工,(兩人)仲預支營運資金,輸打贏要,一定要襤_而攻之。

Andy Chein:冇番(返)工當然冇人工啦!佢地(])係候任議員,都未係正式,咁都有糧出?咁立(納)稅人d(齱^錢比(畀)佢地(])黎(薄^侮辱自己。

Kwai Fun Cheung:絕世好工,未正式做就要出糧,厚顏無恥,叫替他們謢航的非建制派議員出糧俾(畀)佢地(])啦!

Sam Chan:不能浪費納稅人的血汗錢,仲有好多人水深火熱。

Josie Lau:快D(齱^嘔翻(返)出黎(薄^,我有交稅的。

King Chun Ma:到時判鰽L得做議員,政府一定要追回,欠稅稅局追到天腳底都死追,何G係兩條漢奸。

Tiger Lau:到時冇得做,仲邊會嘔返出黎(薄^丫(魽^,全世界睇到,佢都可以唔認,甘(咁)無恥鴾H點會有得嘔丫(魽^!

陳建新:錢已入光棍手,恐難追返!呼籲社會人仕(士)發起要求立法會立即停止支付各項薪津給予非正式議員。並入稟法院(申請)禁制令。

Kinkeung Ho:D(齱^建制派議員要開緊急會議向政府表達網民的要求,立即凍結班垃圾的工資和其它(他)支出,立即行動。

Cindy Ko:佢]上訴再上訴,如拖拉一兩年。唔使做閒閒]每年收百幾二百幾萬。中央最好一炱膘封],唔好比(畀)佢]白支薪。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻