logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

反對派滋擾選委搞白色恐怖

2017-03-07
■「前線科技人員」首先「表揚」的選委是太興飲食集團主席陳永安,其次是先施主席及行政總裁馬景臐Cfb圖片■「前線科技人員」首先「表揚」的選委是太興飲食集團主席陳永安,其次是先施主席及行政總裁馬景臐Cfb圖片

公佈提名林鄭商界中人資料 煽動濫報消防食環威脅

雖然特首候選人曾俊華口口聲聲稱要和諧,另一候選人胡國興也聲稱要修補撕裂,但「薯粉」和「胡椒粉」真係唔係咁諗啵。「前線科技人員」facebook專頁近日就發佈「傑出選委系列」,對提名另一候選人林鄭月娥的選委起底,貼相、出名兼指明其所屬企業,更聲稱︰「假如林鄭成功當選儭隉A大家一定要幫襯佢]多D(齱^,以表揚佢]黻^獻。」該專頁向來發佈林鄭的負面資訊,不少人看到如此「表揚」,遂聲言會「罷買罷食」,更有人聲言︰「得閒儭隉A行入去兜二(兩)個圈,睇下(鵅^有乜牰搨n幫手通知食環,消防等部門去睇睇整改下(鵅^。」擺明車馬製造白色恐怖,想影響選委投票。■記者 甘瑜

「薯片」之前才於fb貼出宣傳片,稱「要走出一條新的和諧道路」,仲呃到幾萬個like,有唔少人留言話「好感動」;胡國興亦因為聲稱要「修補撕裂」而贏得部分反對派選委支持。不過,現實中「薯粉」同「胡椒粉」就唔係想像中咁和諧苤A更以白色恐怖手段,誓要令提名林鄭月娥嚙鴭e「冇好下場」。

太興先施首先中招

反對派組織「前線科技人員」近日就在facebook發帖稱︰「為鱆穘迨@眾提名林鄭選特首黻茯刐鴭e,我]會逐一介紹佢地(]),假如林鄭成功當選儭隉A大家一定要幫襯佢]多D(齱^,以表揚佢]黻^獻。」首個「被表揚」的選委就是飲食界選委、太興飲食集團主席陳永安,其次就是批發及零售界選委、先施主席及行政總裁馬景臐C「新民主同盟」的前立法會議員范國威,同「佔領中環」fb專頁都有幫手分享有關資訊。

「得閒入去兜兩個圈」

此專頁向來傾向支持「薯片」同胡官,狂踩林鄭,fans當然對「傑出選委系列」一睇就明,紛紛留言諗計整鬼佢]。

針對太興,「Donald Ho」聲言︰「得閒儭隉A行入去兜二(兩)個圈,睇下(鵅^有乜牰搨n幫手通知食環,消防等部門去睇睇整改下(鵅^。例如有冇D(齱^員工去完菕]廁)所唔洗手,有冇一邊晌(響)廚房做洃@邊恣]擔)住私煙,有冇小L,地下菕]廁)所嚚疇矷A有冇儲存過多氣罐......,通通都可以『履行好市民責任』,知會有關部門做洁C」

「Steven Mak」就曲線稱︰「嚴正呼籲:亂咁叫外賣係唔甯[(謘^,大家唔好咁做呀。」「Eric Kai」就話︰「咁大家識做啦......太興?收佢皮啦!」「Patrick Chui」更惡毒留言詛咒︰「陳永安,祝你死全家。」

有人唔同意咁做法,但都好快被圍攻。「Cato Otac」問道︰「呢d(齱^同『文革』又有乜分別呢?」「Ng Ives」就直接話佢係「五毛」︰「咁你咪餐餐幫襯佢囉,又無人鎖住你唔比(畀)你去!每個消費者有自由選擇權利,『五毛』係有錢收謘I」

恐嚇日後暴亂燒舖

在先施方面,「Peter Chan」就話︰「從今日起永不光顧先施。」「Samuel Chiu Wing Hung」亦話︰「先施儦......收到。「Ricke Hor」就語帶恐嚇聲言︰「提醒馬生一句,聽張德江講:『街頭政治不能當飯吃』,投票個(鶠^陣聰明少少,選個受歡迎黚S首,香港人條氣順D(齱^,生意都會好D(齱^。選個行鬥爭路線鵅A下次暴亂個(鶠^陣燒鬻A間鋪(舖)就唔好啦 ......」

根據《選舉(舞弊及非法行為)條例》,對某人施用武力或脅迫手段, 或威脅對某人施用武力或脅迫手段, 而誘使該人在選舉中投票或不投票、投票予或不投票予某候選人或某些候選人,或誘使該人令第三者作出上述決定,即屬舞弊行為。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻