logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

《蘋果》當日揶揄曾俊華

2017-03-15

「hea」

■「佢(曾俊華)平時做浀n似hea髼ea鵅A但劍術好叻就係人都知,原來佢今年政府換屆之前,曾諗過一旦冇得留低,會上武當山拜師學太極。查實佢平日向記者、議員耍太極已步入化境啦,咁都仲諗住上山學藝,真係學無止境!」

■「財政司司長曾俊華公佈任內第四份預算案,外界劣評如潮,他在記者會被問及是否抱茯搹u政府心態『hea做』預算時,如被刺中死穴般,激動滿臉通紅反駁,揚言從沒有像他如此進取的『看守政府』。」

「離地」

■「鬍鬚曾一句『你有你鴷肮﹛A我有我鵀ㄧL』,真係反映佢同小市民天各一方鴾葑﹛C」

■「品客又做埋天氣先生,話香港近排已變得又暖又濕又大霧,......話港人每天匆匆忙忙,唔夠浪漫聞下路上花朵香氣。唔怪得鬍鬚曾鴾仆ㄘw義係飲咖啡同埋睇法國電影啦,佢真係夠晒離地。」

■「(曾俊華)年薪逾400萬仍自稱『中產』,辣竣ㄓ硒鉹H。」

「龜縮」

■「近日『龜縮』寫網誌、無高調參與反佔中的財政司司長曾俊華,則以56.3分首次成為民望最高的司長。」

■「曾俊華聞問責即時縮沙」

■「(曾俊華)拒答提問稱『唔記得你問乜』」

資料來源︰該報標題及內文

整理︰連嘉妮

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻