logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「村長」呻貼錢收信 網民號召齊「問候」

2017-09-07
■村長托親友在fb溫提「黃絲」,寄信畀佢要畀足郵資。 fb截圖■村長托親友在fb溫提「黃絲」,寄信畀佢要畀足郵資。 fb截圖

社民連「村長」黃浩銘因為衝擊立法會罪成,要入赤柱坐成13個月,雖然有「黃絲」寫信畀佢,但佢都好似唔係好開心,點解?佢日前透過親友鐪acebook叫班「黃絲」,寄信時畀足郵資,如果唔係就會麜獄中份糧度扣數,原來都係為髐@個「錢」字。有網民就號召大家一人一信「問候」村長,不過係畀唔足郵資鶧式A等佢扣晒讕鬗J面無錢使! ■香港文匯報記者 陳庭佳

黃浩銘點解俾人叫做「村長」?就2014年6月,示威者反對新界東北發展前期撥款,有人拎鐵馬想隊入立法會鶧},黃浩銘就截停佢],仲話「但村民唔係咁諗」,成個村長咁!不過,村長最後都因為呢鑊炡Q判入冊13個月,同時由於佢仲有幾單案在身,刑期都唔慌會短,所以16個所謂「政治犯」當中,就得佢一個編鬙h通常要坐耐翵狀W苤C

話粉絲寄信貼唔足郵票

村長日前托親友鐪b話,自己收到大疊支持者來信,有封小朋友來信仲睇到佢流馬尿,不過佢最後都要溫提一句:「請寄信的朋友,麻煩付足郵資,否則,不足的金額就要在黃浩銘獄中的工資入面扣。」

唔知係班「黃絲」淨係識鷅穭W噴口水,對郵費嚜{知仲停留鰣茈|(1.4元)甚至係個三(1.3元)鵀~代?而村長睇信睇到流馬尿,唔知係咪唔關內容事,而關自己要扣糧翵ぅO?

網上有口痕友叫大家一人一信,扣晒村長份人工咁話。「Mak Mak」就慨嘆村長連少少錢都睇得咁重要,「點做大事魽I」「Leo Chau」就叫村長唔使怕,因為有反對派鵅u在囚抗爭者支援基金」,個個月畀一皮珅安家,「點扣都扣唔到一萬蚊啦,你估真係咁多人寄信畀你咩!」

「東區民記」抽戇橋水

呢排鷅穭W好活躍鴷虧媮p東區支部,就鐪b提到有街坊好想問候「雙學三丑」,但唔知點寫信畀佢],然後就好有愛咁分享「香港眾志」個郵政信箱,仲話相信「眾志」唔會有任何篩選,直接將大家黻搨堎鉆F畀佢]。

支部仲整鰼i圖,除鬙s佢]唔好「佔倉」,仲抽公民黨黨魁「戇橋」楊岳橋水,問佢]鴾H生有無因為入冊而變得精彩。

提提大家,由下年1月1日開始,30克或以下鴷誚a信件龠l費,將由個七(1.7元)加到兩蚊。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻