logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

《蘋果》焗小麗上訴 拆補選益自己友

2017-09-07

香港文匯報訊(記者 甘瑜)「青症雙邪」麉驍}案塵埃落定,率先確定立法會鷊s界東同九龍西各有一席需要補選,反對派已經計好最益自己方案,認為同樣被DQ儱s界東社民連「長毛」梁國雄同九龍西「小麗老千」劉小麗都肯繼續上訴,就可能可以將補選分開進行。不過,長毛就話有法援隉A成日呻窮鴾p麗老千自然就會問「哪有錢」。《蘋果日報》噚日就特登寫鷜g文章,大字標題話《上訴左右大局 小麗未諗掂》,擺明要焗小麗老千上訴,而當小麗老千講明有「錢黻暋D」,《蘋果》都補多「守護公義基金」發言人鄭宇碩一句,話會「優先畀錢小麗上訴用」,講到萬事具備,小麗老千唔想上訴可以點落台呢?

話「DQ基金」有280萬金援

正所謂「有強姦,冇焗賭」,咁焗人上訴又得唔得呢?《蘋果日報》噚日就DQ 4鴾W訴問題發功,標題先一句「上訴左右大局」、後一句「小麗未諗掂」,內文仲話︰「9月11日鴾W訴期限將至,小麗鴾@念之差,將會左右九西補選係咪合併進行,亦即好大程度決定『民主派』會否變相送九西一席畀建制派。」你話小麗老千大唔大壓力魽C

小麗老千回應《蘋果》時話,有關錢黻暋D唔係一下子有結果,暫時未決定,《蘋果》就即時補上鄭宇碩鵀^應,話??家佢]個「守護公義基金(DQ基金)」仲有約280萬蚊,「優先畀錢小麗上訴用。」

唔少網民留言附和,焗小麗老千賣樓都要上訴咁話,真係強大鴾O量啊。「KH Wong」話︰「賣左(驉^層樓咪大把錢打官司囉。」「Agostinho Chok」亦表示︰「為民主定為銀紙?自已(己)過千萬身家,賣一間樓淨用賺差價果(鶠^D(齱^都夠,仲話為香港為民主?」「Luffy Lo」更進一步表示︰「×,為正義,應該好似三子咁,無懼風雨!大不了咪破產!」

其實呢,小麗老千上次只係慢讀,未有話要「港獨」之類,如果之後參加補選似乎都冇問題,但如果學「青症雙邪」咁破產,咁就起碼有幾年都唔使再諗爭議席,佢會掙扎都可以理解鵅C「小冼」亦出口護花︰「話賣層樓果(鶠^d(齱^,你地(])賣左(驉^自己層樓捐錢未?未就收皮啦。」「Peter Florrick」更抵死表示︰「《蘋果》要支持下。 捐錢please。」

利字當頭搞小動作

小麗老千最終上唔上訴我]唔知,但呢件事大家可以睇到,平時無論特區政府羅列幾多法律理據,反對派都仲可以屈特區政府用司法機關「打壓」佢],又話人]會搞「小動作」,結果鬗策舅W訴問題,佢]自己咪唔理有冇法律理據,都想用「小動作」去令補選以「合佢]心意」鴾閬▲i行,所謂「公我贏字你輸」囉!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻