logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「中箭」街站食檸檬仲自爆

2017-09-07
■街坊無視「中箭」的街站。 「香港眾志」fb圖片■街坊無視「中箭」的街站。 「香港眾志」fb圖片

「中箭(香港眾志)」成日想靠政治化教育議題去食糊,但事實上香港人已經唔係點理佢]。話說「中箭」近日為髐炾禰貌k教育,周圍擺街站,希望大家出席佢]鵅u討論會」。不過,佢]facebook貼出麍菕A就反映多數街坊都唔騷佢]。有網民亦留言揶揄︰「好心你就咪放欓菪X黎(薄^啦,完全暴露晒你地(])齯﹛]醜)態!」

「中箭」前日出post講自己鬗悀臛臕街站「對抗洗腦」黿〞p,呼籲市民去佢]褽鰡虼髂`辦事處搞鵅u民間自救制止洗腦學生討論會」,但4張相入面都冇一張有街坊肯同佢]互動,睇購]鶪曈ㄜ蠨個檸檬。

網民「李秋X」就留言︰「好心你就咪放欓菪X黎(薄^啦,完全暴露晒你地(])齯﹛]醜)態!」「Jackson Chan」就反問「中箭」︰「討論會?已定有立場,如何討論?」

「李國榮」則怒斥「中箭」︰「香港麉e途我洗(使)×呢班畜生去決定咩,佢]自己麉e途都決定唔到啦,我麉e途駛(使)乜佢幫我決定呀,成×日鰜蚰N表香港人,我幾時要求佢]代表我?」

「箭粉」叫封殺異見者滅聲

口就話民主,但都係得把口隉I疑似「中箭」支持者「Poa Yuen Lam」提出要封殺異見者︰「麻煩admin(管理員)block(封鎖)哂(晒)所有『5毛』,......搞事的人是不配擁有言論自由的,不要給牠(他)們機會利用這裡作為生財工具和散佈歪理的地方!Block block block!」「陳奕深」就反擊道︰「即係話言論自由唔係人人有,尼(呢)曮}龍門自己搬囉。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻