logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

年宵數未找 兩狗又罵娘

2017-11-24
■溫鞭護狗主,質疑狗達收錢「食水深」。fb截圖■溫鞭護狗主,質疑狗達收錢「食水深」。fb截圖

香港文匯報訊(記者 羅旦)狗主黃毓民突然收「恐嚇信」之前,「熱狗前首領」狗達(黃洋達)原來爆話狗主今年頭鵀~數仲未找,結果引起兩幫狗粉罵戰。

狗達前幾日麜嚘竷x節目反駁狗主成日話佢欠錢唔還嬼羲k,話「熱狗」加埋狗主個網台「MyRadio」過去四五年一直鬖~宵擺攤位,而兩個檔位投嚜钂連裝修由雙方平分。今年年宵,投檔連裝修加埋要十一二萬,「我見佢(狗主)當其時好似有孎x難,有少少唔係好順境,我到而(M)家都冇問佢收返」,「從來虃々j家好清楚,點知事後話翻我]爭佢]錢!」

呢段說話當然再引發雙方罵戰啦。狗主支持者「Tim Tim」話:「×佢老母黃洋達,話教主年宵欠佢三四萬,選舉四個地辦剩(淨)係燒豬都十隻,都唔只三四萬啦,仲有租地辦都未同你計。做人唔好做到咁×得唔得呀!」「熱時」節目主持人李鶴年反唇相譏:「×你啦,四個地辦所有開支都係熱狗畀嫁(謘^!(包括幾隻燒豬)辦事處張租約,係『熱血時報』呢間公司簽的,租也是『熱血時報』交!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻