logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:引典撐「逃兵」做「聖人」 馮敬恩理屈詞窮

2017-11-26

「本土民主前線」發言人獨琦(梁天琦)在旺角暴亂時煽人去「死」,現在就扮怯為自己不負責任開脫。同樣係「獨人」麰輕鉹j學前學生會會長馮敬恩,睇完鶖M以獨琦為主角鵅u迷惘青春故事」後,就鐪b發帖形容對方係摩西喎!唔少人當然唔同意啦,話獨琦做逃兵,結果引發馮敬恩挑機,雙方大打「口水戰」。結果,馮敬恩輸驉C

話說有網媒轉發鰶噸q恩睇完以獨琦為主角儮q影《地厚天高》後,就鐪b發帖,竟然用摩西來比喻獨琦,又話佢係英雄又話盛,再倒果為因,明明係獨琦自己好口響話要「時代革命」,又話要流血又話盛,結果自己縮沙去「周遊列國」而被鬧爆,馮敬恩就話因為其他人對獨琦「期望太高」,到佢做唔到其他人「要佢做洁v就被「離棄」咁話。唔少網民當然好唔順氣,紛紛留言冷嘲熱諷啦(見表)!

網民:摩西冇逃避「大業」

網民「Alan Fung」直言:「唔好侮辱摩西,同暴動犯法之徒相比。而且摩西如果有機會去西環抗議,唔會上髐為妢s聞後,自己即上的士閃人。」「Ashworth Nina」也留言批評:「唔好侮辱摩西,摩西無做逃兵。」

馮敬恩隨即「真身」留言挑機,引用聖經記載話摩西仲係埃及王室成員時殺人一事,質疑道:「摩西殺完人走佬算唔算逃兵呢?」「Ashworth Nina」就反擊:「佢(摩西)係成功打救一整個民族之後,先至可以被稱為英雄,請問佢殺人係打救民族之前定之後?」

馮敬恩死不認輸,繼續追問:「想問摩西算唔算逃兵,你話佢無做過逃兵嘛......」「Ashworth Nina」就指:「唔算,因為佢係逃避個人罪行,唔係逃避『民族大業』。而梁天琦甯菑洁A佢無逃避個人罪行(無棄保潛逃),但逃避『民族大業』。」

講唔過人,馮敬恩就借聖經經文話人:「你們中間若有人缺少智慧,就當向那厚賜眾人,而且不斥責人的神祈求,他就必得著(荂^。」「Ashworth Nina」就以彼之道,還施彼身:「神說:『摩西為人極其謙和,勝過世上的眾人。』......領袖/想做領袖鴾H,應該學下(鵅^摩西咁,有個謙卑鴾腄C摩西同班手下有冇叫以色列人做以豬(揶揄『港獨』成日侮辱唔支持佢]麰輕鉹H就係『港豬』)?」

「Prince Louise」就做炸兩:「推個人出來做唔到你地(])想佢做既(鵅^野(洁^就叫逃避民族大業?咁民主黨點解仲生存緊既(鵅^?」「Ashworth Nina」反擊道:「搞清楚齱A你講緊邊個『你地(])』?邊個『想佢做野(洁^』?作為新東選民,補選我冇投佢,佢唔代表我,我亦無想佢做釂A洁C」

佢仲劃清界線話:「我講緊鵅y民族大業』係用本土派口吻講鵅y民族大業』,無加引號,令你誤會,係我疏忽。」另一網民「Ken Ng」則學獎門人一樣出薔s打和:「你地(])都講錯。佢冇做過兵。佢只係一個非常出色鴷q儀。」最後,呢場「口水戰」以馮敬恩冇再留言而「告終」。 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻