logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】幫賤根反挨罵 「藍鳳凰」心灰想刪fb

2018-02-13

早兩日「城邦派國師」賤根(陳云根)因為俾人踢爆賣淘寶貨,失威到一班「熱青城」人玻璃心碎晒,「熱青城」中人「藍鳳凰」日前鐪acebook出文話「熱狗」成日陰自己人,明明賤根只係「篩選隻碗、掛畫俾(畀)你賣」,但「宣傳圖隻字就話係人]出品」,搞到炒晒車。好鬧唔鬧鬧埋賤根金主「熱狗」劗銦A賤根即刻劃清界線,鬧爆自己友,話唔好「為了一個用詞、一幅圖、一句話來攻擊其他同道」喎,「藍鳳凰」等人心灰意冷到想刪fb,但「熱狗」前頭目狗達(黃洋達)就開心畀like囉。

賤根被踢爆賣淘寶貨,嬲到咫j埔車禍薛N血抽水,以顯示自己鵅u威力」,「藍鳳凰」亦嘗試為賤根挽回聲勢,點知就中招。「藍鳳凰」日前鐪b出文,質疑「熱時」個管理員變鷞黈a鴾H,成日陰自己人,令賤根被人笑用淘寶貨當做自己出品,「陳雲用字一直謹慎,反而呢蠵欞~『熱時』常見到不得了。亦唔洗(使)賴忙中有錯,年宵個個都忙,偏偏其他人冇炒車,得你炒呢屭恣H......俾(畀)子彈對家攻擊,呢灝u係唔知咩玩法。」

賤根:畜牲才會忘記戰友情

不過,「熱時」話晒係狗達轄下洁A你鬧「熱時」咪即係鬧賤根金主?賤根突然又傻唔晒,噚日就出文劃清界線,話「曾經一起參與社運的朋友,好好反省一下」,又話大家出生入死,又呢樣又齞佫搳A「現在,有些所謂同道,為了一個用詞、一幅圖、一句話來攻擊其他同道,不鬥死不甘心,這是什麼道理?忘記了七年來的合作嗎?不會吧。我們曾經在街頭並肩作戰,曾經同檯食飯,是畜牲,才會忘記這些戰友的感情吧?那些為了點小錢或意氣,倒戈相向的,是畜牲,不是人類吧?」

咁樣一出,原本幫緊賤根鴾H都心灰意冷,「藍鳳凰」就出文話︰「唔好問我點解今次有人掟屎,我會走鬙h食花生,反正人]唔介意俾人掟到周身屎。」之後仲一度刪埋fb,其後又話「暫時復活1日」,吹雞呼籲大家「永久退出社運輿論戰場,停止指出任何問題」,真係要幾晦氣有幾晦氣。

除驉u藍鳳凰」,賤根亦都去有份罵戰鵅u劉禪」fb度留言,話自己冇呢班朋友,「你們走吧,自動自覺unfriend(fb上解除好友)我。」「劉禪」就出文話︰「即使退出網戰,無論幾冤枉幾屈辱都好,日後做人處世都不可以因為意氣用事而放棄大義,這是蜀國的原則。」

其實你]本身都咁圍爐,M家彼此清算埋,以後仲可以有咩玩法呢?■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻