logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特寫:琦粉揩「生果」標題 跟車太貼鬧肥黎

2018-05-19
■成班琦粉炒晒車崩潰ing。 fb截圖■成班琦粉炒晒車崩潰ing。 fb截圖

所謂標題黨,就係鰤_標題講灟讔齱A達到誤導的效果來呃Like,但呢招有時都會捉蟲:《蘋果日報》即時新聞昨日報道旺暴案裁決時製圖,圖中大大隻字話「梁天琦煽惑暴動脫罪」,搞到成班唔用腦鵅u港獨」分子興奮到不得了。結果?佢]睇真齱A即刻鬧爆《蘋果》跣人,「肥佬黎可恥!」

《蘋果》即時新聞幅圖大大隻字「脫罪」,但帖中細行字就寫「梁天琦煽惑暴動罪罪名不成立,但一項暴動罪成,而另一項暴動罪則未能達至一致裁決」。

不過,「獨」上腦鴾H點會認真睇內文魽A唔少人都因為幅圖而中伏。

「Jordan Kwan」就留言話:「好人有好報,梁天琦終於吉人天相,香港英雄梁天琦,以你為榮!」「Alex Chan」即刻鬧:「坐監啦!暴動罪成呀!」「Chor Shing Wong」補多句:「仲有襲警。」

「Stephen Wong」就狠批:「蘋果點出新聞架(謘^,而(M)家係參與暴動罪成,只係煽惑暴動不成立。咁出 post 好似佢無罪獲釋!肥佬黎可恥!」「Alex Chan」也道:「蘋果日報不嬲跣自己躠牧怜捸I」

■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻