logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:網民嘆「始作俑者」逍遙法外

2018-05-19

是次旺暴案的裁決,網絡上有不同意見,有人欣喜於梁天琦罪有應得,有人就不滿三罪中僅一罪成。

不過,有人話「佔中三丑」鼓吹所謂「違法達義」,結果令唔少年輕人行為越來越偏激,也越來越漠視法治,結果搞出暴動來,但這些人仍然逍遙法外,令人嘆息。

Grace Li:係咁意判1行(條)罪,其他全部無事,天理何存?

Ng Kiki:(「熱狗」)黃洋達當日有份叫讓磚頭飛的,言猶在耳,點解佢一屭く冇?鄭松泰仲可安坐立法會?

Raymond ML:預鱁捸A由佔中到依(M)家邊個主角會有重罪呀,全部都係D(齱^小貓小狗受!

Pit Tat Lam:所以戴妖(戴耀廷)咪仲可以消(逍)遙法外囉!

李斯德:精人出口--蘋果,戴耀廷,張達明,etc匿鰜嵾控尷i助瀾永遠唔會上身,自己仔女更加唔會出。

資料來源:網上留言

整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻