logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】「獨滔」同李呃人唱和 扮「本土」黐「飯民」搵食

2019-02-14

反對派鶹嬼|上越選越冇,成個陣營都明顯亂晒陣腳,於是花式巧立名目諗住谷人氣。話說《明報》日前搵鰴怐騉捁鴾u黨李呃人(李卓人)同冇贏過鵅u東九龍社區關注組」個「獨滔」(陳澤滔)去「對談」,前者代表傳統反對派,後者話係代表「本土派」喎,真係嚇鱄齯痐H一跳。中大「獨」講師劉正就麜個「無神論者的巴別塔」到出文炮轟香港傳媒「水平低下」,搵齱u九唔搭八鴾H」蟆等N表,仲鬧爆「獨滔」根本想黐「飯民」搵食,仲好意思扮「本土派」咁話。 ■香港文匯報記者 甘瑜

話說《明報》上星期出鷜g李呃人同「獨滔」「對談」儱s聞,內容講到兩個人點睇反對派議員投票率、新來港人士、「勇武抗爭」等等,仲得出一個兩人都認為應該鼓勵「本土派」參選齔祭w。

「獨人」批招搖撞騙

咁樣鴾@篇報道,咪辣茩齯眽u正鵅u本土派」以至「獨派」分子囉。劉正騿u巴別塔」個專頁度一輪數臭「獨滔」過往表現。佢話,「獨滔」「無時無刻都想痴(黐)住『飯民』埋堆,......拎住『本土派』個名扮哂(晒)代表,除魕蛪n撞騙仲有咩意思?」

劉正話,李呃人講到自己幾咁同情「本土派」都冇用,根本冇人理佢,大家反而要提防以「本土派」牌頭去欺騙「本土派」支持者鴾H,「偽『本土』范國威、陳澤滔之流──仲記唔記得范國威話當選後會動用議席資源支援『抗爭者』?當日投佢一票班『本土』懵×醒番(返)未?」

議員開會投票當返工

對於佢]兩個都扮晒正視問題咁講反對派議員投票率問題,話「議員投票出席才最重要」,劉正亦都大鬧︰「出席投票表態最重要,同囓握u仔準時番(返)到公司打完卡之後全日發呆等放工有乜分別呀?......咁同選個KOL(意見領袖)入去有乜×洃嬪O呀?我唔知班『飯狗』點諗,但自稱『本土派』果(鶠^條友就唔×該食屎啦!」

李呃人鶶X問度仲話「本土派」黻暋D係「圍爐」,只有選舉先可以擺脫呢個問題,因為選舉會令人面對群眾咁話。明晒,都係想講選舉隉C劉正就唔受呢套,反駁話︰「愈係想欺世盜名搵笨×鴾H,就愈係鍾意將瓥站q推到天咁高,但偏偏說話漂亮,背後真正目的卻現實得不得了,就係只係為鱄茼w安份份(分分)幾皮牁ヴ犮X席會議投票然後收工BYE BYE巀陵u。」

劉正話,所有諗住同「飯民」合作鼣ㄚY「偽本土」,而咁鴾H仲自稱「本土」,就係「欺世盜名搵笨×」。唔少人都鬧「獨滔」係呃飯食麍F棍。「Fong Sitefong」話︰「(20)16年扮『毒販』,(20)19年變『本土』,假如選到立即做『販民』,角色互換,羸(贏)晒。」「Danny Chung」就望住「獨滔」受訪張相話︰「發福不少,埋左(驉^『飯民』堆食唔少(人血)饅頭。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻