logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【網議政事】《蘋果》唔求證亂漂白 見人自認「泛民」就撐

2019-02-18
■張美雄鐪b批評《蘋果日報》「錯漏百出、唔核實消息就報道」。 張美雄fb截圖■張美雄鐪b批評《蘋果日報》「錯漏百出、唔核實消息就報道」。 張美雄fb截圖

傳統反對派鶾L去鼢X次補選中屢戰屢敗,被指為「泛民金主」鼣傳媒集團老闆黎智英好似唔係好沉得住氣,一方面打倒昨日的我,頻頻利用旗下報章吹捧旺角暴徒,一方面就係開始認親認戚。話說《蘋果日報》有篇報道,將「將軍澳民生關注組」召集人陳展浚都歸類為「泛民」,仲幫佢口攻擊「將關組」鰤狦雪|選舉儮鴾漶B西貢區議員張美雄。張美雄就發帖大鬧《蘋果》報道求其唔fact-check(求證事實),為「自稱『泛民』既(鵅^人漂白」,仲抹黑對方,係嚴重愚民咁話。 ■香港文匯報記者 陳川

陳展浚係邊個?相信佢鷊禨鴭~民之間應該已經出晒名,比較多人講鼢X單洏]括:

曾經係「學民思潮」成員,但因「個人操守問題」而被勒令退出,其後更被「學民」發聲明質疑係鷈鰶}「學民」後,3次冒認「學民」成員向不同政黨索取金錢及提出協助助選。事後,佢話報道呢單鵅m壹週刊》「出名亂寫」,所有指控都係失實;

鬗W屆區選聯同「地區好友」與「新民主同盟」講數,稱若「新同盟」派人去軍寶區參選,他們就會派員到已「劃畀」「新同盟」的選區「假慼v,「一命換一命」,搞到對方去廉署投訴;

去有意同佢爭將軍澳富藍選區儮奰Y「將軍澳青年力量」髽b留言挑機,鬧人假慼F

鬘撓g公民黨立法會議員楊岳橋同埋其他議員鵀P意下,鬖菑v的海報印上「楊岳橋議員辦事處」鵀r眼等等。

同「泛民」唔妥都當「泛民」

唔知《蘋果》係咪覺得「泛民」不嬲都係咁樣樣鵅A所以照「封」佢做「泛民」,仲鬗筏茪諝峞m「泛民」動員協助 光復日出康城 》為題,報道「本身有『泛民』背景」、「日出康城居民」陳展浚等,因為舊業委會「縱容」港鐵鰜峟b執漏上「hea」做,所以憤而參選業委會咁話。

一方面就扮偉大,一方面就想「蚍ヾv。佢話「若沒有『泛民』動員協助,單靠小業主難以成功」,又稱對手「做好多騎呢洁v、例如「散播流言人身攻擊候選人」、「向對方僱主投訴」等等。然後,佢就話:「以往康城及峻瀅各期業委會都與西貢區議員方國珊關係密切,方國珊更會動員為業委助選。」咁咪等於講到明,佢口中「做好多騎呢洁v儮鴾漇Y方國珊撐鵅H

屈方國珊與業委會關係密

方國珊鴭蝩伀i美雄鶭囿GApp睇到呢單新聞後,就鐪b發帖批評:「連第一句都已經錯漏百出,可想而知《蘋果日報》係一份幾咁求其、人地(])報咩照單全收唔fact-check既(鵅^報紙。」

佢話:「(《蘋果》)永遠將所有事情簡單化二元對立,將自稱『泛民』既(鵅^人漂白,另一邊即使只係普通居民或堅持無黨派人士,都要刻畫(劃)成殺人放火與『泛民』對抗的霸權,嚴重愚民。」

張美雄強調,「來說圍標者,就是圍標人」,「愈來愈多屋苑小業主明白此道理。......路遙知馬力,任何政黨入侵都唔會幫你解決到屋苑問題,相反只係會利用呢個平台搵著(荂^數。大家有時間親身去接觸,一定要睇實有政黨背景的業委會/法團,以往中過伏既(鵅^唔好再中,切勿亂信或簽授權書(畀其)他人。」

佢仲話已刪除蘋果App咁話。

「新同盟」白鴿黨聯手封殺

唔少網民都撐張美雄喎。「Michael Tong」形容:「陳展浚個底好花。」「Chun Hin Au」亦話:「花到連『新同盟』,民主黨要聯手封殺。」「Edward Pang」直言:「姓陳呢位......蘋果都唔查下(鵅^佢過去的『歷史』,佢講乜都信?唔怪得愈來愈多人話佢地(])唔掂......」

「Neil Cheung」也道:「低能......峻瀅都唔係地鐵管理既(鵅^......我地(])又何時親過方國珊和任何議員或連議員都不是的人......九唔搭八。」「Sherman Chiu」就話:「喜見有咁多人看破了乜乜物物所謂鵅y關注組』所作所為,完全為搶瓷]劫)法團資源搞選舉操作。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻