logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】民記小花扮「你想女友」 教「毒男」恕k仔

2019-02-15

反對派將所有事都政治化,故意挑起爭拗,搞到社會上意見不同者經常吵吵鬧鬧。噚日係一年一度黿﹞H節,無論有冇另一半,輕鬆一下都無妨鵅C政界中人噚日就紛紛鐪b發帖慶祝情人節。民建聯3位小花更專登拍短片,演繹大家理想中鴾k朋友,係會鰡﹞H節同你一齊食車仔麵,仲會買定禮物畀你。不過,民記都提醒,大家睇完片FF(幻想)鼢N好啦,感情係需要雙方付出鵅A唔好旨意要女仔就晒你呀。 ■香港文匯報記者 陳川

民建聯噚日鐪b上載鬙3小花──包括屯門社區主任賴嘉汶、葵青支部社區主任鄧麗玲,同東區區議員植潔鈴深情演繹「情人節快樂:你想的女朋友」短片。片中,賴嘉汶鵅u男友」食飯冇訂位,佢就笑笑口同對方食車仔麵;鄧麗玲就同「男友」睇戲但對方遲到,好彩佢特登約早囓睇得成戲;植潔鈴更主動買定禮物畀「男友」。

民建聯fb鴭咫撣隉G「如果你想試下(鵅^情人節唔訂位、遲到或者兩手空空?除非你想變成『單身久』,否則我]勸你都係睇完條片再FF兩分鐘好啦......祝大家情人節快樂!」

情人節,好多花店都開天價,民建聯新界西立法會議員梁志祥就教大家送士多啤梨玫瑰花,「睇得又食得。」九龍西議員陳凱欣就拍片教大家用利是封摺玫瑰花。

柯創盛陪太太不忘工作

民建聯九龍東議員柯創盛就以一篇《一段25年的初心與堅守》褻D心聲:「作為工作狂的柯仔,(昨)晚上也暫且放下工作, 和我家CEO(太太)吃飯慶祝拍拖18年兼結婚7週(周)年,之後再去文化中心看花燈,以及剛剛開放的星光大道巡視(始終不忘工作),享受一下拍拖的浪漫感覺。輕鬆了大約三小時後,再同CEO回地區,一起參與互委會的團拜活動。

他笑說:「近年很多人都說服務社區要不忘初心,其實愛情同樣要不忘初心,只要牢記當初的感覺與承諾,又點會怕七年之癢?」佢仲標註驉u男人背後的賢妻」、「只願一生愛一人」、「就算日子不好過,都有妳撐我」,又透露「我想下年同埋我們的寶貝一齊慶祝」、「這是我的願望也是堅持。」

民建聯中西區支部幾個社區主任,包括施永泰、莫淦森、張嘉恩、劉天正,就鰡﹞H節模仿韓國綜藝節目Running Man,搞鱄荂u溫馨Man大挑戰」,教路:「要魒庛`前夕擺脫單身,不妨好似阿泰同阿森,做足準備熱好身,鼓起勇氣去贏取女神麊琱腄I」

陸頌雄:咪學「毒男」團

工聯會議員陸頌雄就鐪b分享鱄齯痐策~情人節嚚儢D,包括日本「毒男」團體趁住情人節示威,話情人節係「朱古力廠商鼣捫恁v,要「粉碎情人節」!「不過有人就潑冷水話:佢]就係因為咁,先拍唔到拖囉......」

九龍東議員謝偉俊與「才女」白韻l相戀30載,佢趁昨日鐪b放閃:「無論外界對我與白姐姐關係有幾多評論同揣測,我地(])已經攜手近30載,一切盡在不言中。夫妻相處之道,在於互相支持、鼓勵,包容及珍惜對方。感謝沿途一直支持我地(])黿z,祝大家生活甜甜蜜蜜,有情人終成眷屬。」

建築、測量及都市規劃界議員謝偉銓,就親手整手工玫瑰花畀太太,仲係帖文話:「感激佢願意與我攜手一生」,相信謝太一定U到爆啦。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻