logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

網民批涂抽水

2019-03-15

Fong Kwun Shing:(事主)係有內地公司分股息,但就瞞住其中一位股東,唔分比(畀)佢,但有冇食髐H地(])份股息,你就唔敢講清楚。咁係騙案,而唔係借錢唔還啵。

Kent Mak:單睇標題嚇死,睇埋內文笑死。明明係詐騙案,講到係普通民事案......逃緊生(涂謹申),你係得鵅I

Shuyan Li:商業詐騙罪,又不分紅,股東及銀行當然報警處理,有何不可?

鄧志堅:講灟讔齱A衹(只)係講開始同結尾,但最重要的中間部分你就隻字不提......

Alexander Chan:借錢可以唔還,還不了都要借,緊記在香港走數!

Antony Law:「一地兩檢」在審議通過前你班漢奸已不斷妖言惑眾製造恐慌,依(M)家又薄H

資料來源:fb討論區

整理:香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻