logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

鄭中基聲演粵語版Pikachu

2019-04-05
■鄭中基與方力申聯手聲演。■鄭中基與方力申聯手聲演。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)首部真人歷險電影《POK[MON 神探Pikachu》(POK[MON Detective Pikachu),將於5月9日正式上映。全球粉絲將首度於大銀幕上捕捉到前所未見、以神探身份現身的Pikachu。

適逢昨日是兒童節,電影公司趁機率先公開香港粵語版配音陣容,當中的靈魂人物兼人氣精靈Pikachu,英語版由賴恩尼諾斯(Ryan Reynolds)聲演,而粵語版則找來跟Ryan同是幽默風趣、又是好爸爸的鄭中基(Ronald)來聲演,而戲中另一重要角色─要透過Pikachu查出爸爸失蹤真相的Tim,英語版由《侏羅紀世界:迷失國度》積提斯史密夫(Justice Smith)真人飾演,香港則由方力申(Alex)聲演。

久未再合作的Ronald及Alex 今次聯手,加上貼地粵語對白演繹,務求用靚聲換來全港大、小朋友的歡樂笑聲!私下十分老友的Ronald和Alex,早已默契十足,原來二人不約而同地在電影甫推出英文預告時已有留意,Ronald 說:「我自己一直好欣賞Ryan Reynolds,當時睇預告知道佢為Pikachu配音已經覺得好過癮,點知無耐就接到電影公司邀請話想我為香港粵語版配音,巧合得薑S好似幾好玩,加上我都好耐冇配過卡通,決定挑戰鵅C」

而Alex 就稱一收到邀請並得知Ronald亦有份參與即二話不說答應:「我同Ronald好熟,但有一段時間冇合作過,所以一聽到話佢都會一齊配就好興奮。同埋之前都希望可以接到有適合鴽@品可以同我游水學校鴾p朋友學生一齊睇、一齊分享,時機琣n。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻