logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「賢學」煽民6.12上街 網民譏又搵人送頭

2021-06-10
●有網民近日鶶s登討論區上,鼓動市民於本周六(12日)到銅鑼灣「如水再聚」,公然煽暴。 「連登」截圖●有網民近日鶶s登討論區上,鼓動市民於本周六(12日)到銅鑼灣「如水再聚」,公然煽暴。 「連登」截圖

黑暴分子兩年前借修例風波搞到社會立立亂,雖然香港國安法實施後,大部分黑暴已經受到法律制裁,但總有一小部分(黑暴)依然死心不息,定時定候又再鼓吹「手足」上街,妄想可以重現當時龠繹H。唔單只有人鶶s登鼓吹,「港獨」組織「賢學思政」噚日都大肆煽動市民,本周六去旺角「再聚」。

「港獨」組織「賢學思政」噚日鰝壎璆郊xfacebook發文,聲言「身土不二,烽煙再起」,6月12日會鰫籊刈街站,但就宣稱唔會公布詳細地點。佢]宣稱:「大家可以周圍搵我]......幾時螺ㄠo......」仲揚言希望大家去旺角呢個「充滿血汗和『勇氣』的地方『如水再聚』」。

「驚×咩?」日前都鶶s登開post,聲稱會6月12號夜晚7點鐘,鷃囡r灣街頭舉行所謂鵅u6.12 香港人 如水再聚」活動。佢就煽動一班「手足」話:「當全球在6月12日『聲援』香港鵀P時,我地(])就正正企係(騿^呢一片土地上,點解都唔行出尼(薄^,證明比(畀)全世界睇,香港人仍然堅持緊。」唔單只不斷鼓吹人上街,佢仲聲言:「當大家係(騿^同一個街頭,大家自然會知道要做咩。」

不過,「手足」鴾狨陷N麻麻,唔少人都覺得佢]想叫人出去送頭、俾警察拉。「小林尊絲」就爆晒粗口咁講:「憛悎藎捸A又搵人出黎(薄^送頭?」「好鍾意返工」就批評:「又玩情緒勒索。」

「掀起你的蓋頭來」就勸佢話:「唔好搞啦,陣間又塞車,星期六約髐H食飯......你地(])除鷐v響他人正常生活就冇其他作為。」

其實過去兩年,久唔久就有禷翹氻壑l會鷅穭W鼓吹人上街集結,但實質就「叫人衝自己鬆」,搞到班「手足」都已經唔再相信,反問返:「Be water (如水)意思係咪水人?」

警擬逾千警力應對

有傳媒昨晚引述消息透露,因應網上有人號召於本周六發起非法集結,警方經初步評估後,已擬定部署過千警力應對,但實際警力會視乎情況作出調整,各總區應變大隊將有部分人員要隨時候命,防止有人乘機搞事。 ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻