logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

部分激進網民響應票站拉布留言

2016-08-04

Brett Lo︰我認為這個提議十分好,並且須要立刻開始籌劃,在社區策動。

Anthony Wong︰我諗到時選擇困難症會發作。

Yin Ting Chan︰我實要考慮足一個半個鐘先。

難民稻子︰單張或多張白票並無實效,癱瘓票站方叫實際。整場選舉無效化。

Kit Ng︰你要班後生無X得選,我要班老炵LX得投!

Ray Li︰比(俾)人ban(禁)左(驉^我想揀果(鶠^個,咁又真係要諗耐鱦{!

Ka Wai Fung︰就咁話,凡事諗清楚囍n嘛。

科大行動︰大家諗諗,一個票站十個人夠唔夠?

Wyman Cheng︰我腳痛帶埋張_去投,坐定定冷靜下(鵅^投俾(畀)乜人先。

Ivan To︰投票梗係要諗清諗楚嫁(謘^啦!

Elke Wu︰要早上去,種票的公公婆婆好早起身,但唔等得好耐,腳ン搚唌C

Adelaide Ck Chan︰阻到早上同下晝都好丫(魽^,到d(齱^阿婆嗌ヮ垣矷A我地(])先去投,要有共識。

Tsang Yeung Ching Martin︰呢條橋我都諗過,還不如在票站防止火警,都用到一灡伅′[(謘^。仲有如果要諗,不如請教鴾ずДM家,一張選票落到票箱,會唔會有咩化學作用呀?自燃呀乜乜乜。

資料來源︰facebook 整理︰記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片