logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

「熱普城」「本民前」互轟

2016-08-04

根粉進擊

Joshua Lo:點解唔幫陳雲拉票?我亞(阿)姨話無得投梁天琦都唔會投陳雲。

Beyond Wong:天琦,國師才是本土理論之始......由國師陳雲頂上也未嘗不是更好的結果。

Watergun SC Poon:一個組織可以突然過戶,咁原先呢個組織係為左(驉^乜而存在?

Annie Wong:怕佢(獨琦)已被利用還不知,......毓民已不下一次表示青年新政非常有問題。

Hoi Yuen:人情政治嘛,私下人情最大!

陳太:這是不道德的,如果是獨派,應該全面杯葛選舉,罷選罷投,揭竿起義!

Ada Cheung:(梁頌恆)口窒窒一臉苦惱咁嚗芊A點樣領軍?

Anthony Mark:如果青政唔系(係)同本民前行咁埋,其實真系(係)同中箭(香港眾志)冇咩分別。

Solar Kit Ma:投梁頌恆=投青政=放棄港獨。

Eric Lam :新飯(泛)民借殼上市,完。

Marco Or:今次支持熱普城,信唔過青年新政。

Mo Yung Suet:好野(洁^,可以專心支持熱普城lo(囉)!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片