logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:網民鬧「泛民」歪理護短

2016-10-21

「青年新政」游蕙禎和梁頌恆宣誓時以「支那」辱國,又鼓吹「港獨」,反對派竟然對事件不聞不問,被問到時則盲目護短,引起社會公憤。在周三的立法會大會上,建制派出於大義,集體離場以觸發「流會」,阻止游蕙禎和梁頌恆重新宣誓,反對派反而跳出來「譴責」。行徑之離譜,已引起不少網民留言大力鞭撻,其中傳統反對派如民主黨、公民黨更成為箭靶,不斷被網民質問為何只譴責建制派造成流會,卻不檢討自己過往動輒拉布舉動,更不去嚴正指出游梁二人的極端錯誤。

鬧爆民主黨

Cathy Lee︰要強烈譴責鵅u青政」,你]又唔去譴責!

Kampo Po︰可唔可以對件事!唔好專登拉開話題。犯(泛)民是否M梁(頌恆)、游(蕙禎)!

Bobo Yuen︰你地(])民主黨拉布流會做得少咩?涂生話佢地(])係幽默?你食屎啦×街、而(M)家係大是大非黻暋D、你咪×偏幫佢地(])?

Au Kay Wah︰都幾好笑,不如直接的(齱^,話拉布係你]黿M利,其他人都唔准用......你地(])好似默認鱈V辱華人無問題,可悲!

Ka Wai Chan︰犯(泛)民之前常態性地拉布、製造流會,現在竟然能夠無恥到以「粗暴踐踏議會的行為」來譴責人地(])......請問有否用照妖鏡照看自己呢?

Henry Wong︰三權分立?2004年,長毛就立法會議員宣誓內容提出司法覆核;2014年,長毛就曾鈺成於立法會會議時剪布提出司法覆核......點解當日長毛提出司法覆核干預立法會議員宣誓、內部運作就可以?當日D(齱^犯(泛)民議員一句說話都冇?今日就呱呱嘈?

Edwin Ng︰民主黨回頭啦!不要再延禍下一代!要是其是,非其非!收靚(??)唔係咁收!收到反黨反社會反民族的反骨無知人員,日後自食其果!

鬧爆公民黨

Tony Sun︰死得啦, 公民黨不同(如)加入埋「青政」, 哈哈......

Benson Chau︰兩位法律專業人士(指陳淑莊和楊岳橋),明知違法仍然維護,真係不知所謂!

Mandy Wong︰我們不恥你]為鷵陵u,埋沒良心。你唔認同又唔出來譴責這兩位不合格的議員?他們的行為失去立法會尊嚴,你們什麼都唔做,是否失職?你]沒有社會責任?你們真令市民失望!沒有良知!是非不分!

Box Anper︰若有公民黨黨員稱黨為「公淫黨」 ...... 他們可以不用道歉,不用受罰嗎?為何稱自己國家為「支那」的人,便「沒有需要迫他們道歉」?

Sam Kok︰作為法律界鴾H支持唔使依憲依法宣誓就職?!簡直本末倒置!支持手法低B到你唔信。

Alice Chan︰你為何要保他們?他們辱罵中國人為「支那人」,又不尊重場合,在重要日子講粗囗。你認為那麼不成熟的人有能力為市民服務嗎?

Leung Hing︰為鬙O到某些條例不能通過而拉布,狂點人數,造成流會就係為民請命;響大是大非問題上,迫不得已造成流會就係議會暴力,真係好......

資料來源︰民主黨、公民黨facebook

整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻