logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:圖借「篤灰狗」吸票 乳鴿玩火惹恥笑

2018-01-07
■有「熱狗」寸朱寶生嫌黃毓民個名臭,寧用前「熱狗」名義撐袁。fb圖片■有「熱狗」寸朱寶生嫌黃毓民個名臭,寧用前「熱狗」名義撐袁。fb圖片

就算無政治智慧,都應該勤灠等課,咁就唔會出醜人前啦,但事實好多從政者就連功課都懶做。好似有意參選立法會九龍西補選鴷薔D黨袁海文,近日就鐪b上載一段以狂迷台灣「雞扒妹」鄭家純響朵、前「熱狗」朱寶生支持佢參選齔u片,試圖證明佢「大愛無私」,以吸激進派的選票。不過,「熱狗」就狠批朱寶生曾經「篤灰」,搞到另一前「熱狗」坐監,已經得罪晒所有「熱狗」甚至已經同「熱狗」反鱄鴾H,仲揶揄此舉反映袁海文真係蠢到痹,完全冇政治智慧。

袁海文前日巧威威咁上載一段短片,片中話朱寶生撐佢參選,仲慌死人唔知,字幕寫明佢係前「熱狗」,仲要鰫垂袧迮顳I「前熱血公民成員」幾個字。片中,朱寶生話自己中過「美容陷阱」,求助無門,好彩袁海文無因為佢麍F治取態而唔幫佢咁話。

自詡支持者跨政治光譜

袁海文自己仲鰫咫丹悀賣瓜,話自己處理鰼答400宗涉及「美容陷阱」個案,其中有曮Y來自不同派別鴾H,「呢點(黨派不同)絕對唔會係我鵀瓞{因素,因為無論你係來自任何政治光譜,只要你鄹祐琩D助就係代表對我麉H任,我一定會傾盡全力替你取回公道!」

你用前「熱狗」薑雯虷傭_生,有冇諗過「熱狗」感受?冇,因為你只係諗你自己!「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰)就發帖,話朱寶生當年接受傳媒訪問時「唱衰熱狗」,話自己前年8月因涉嫌在選舉論壇中襲擊警務人員而被起訴,但「熱狗」冇支援過佢,又指朱寶生為求自保,當時向警方篤灰,指證同案另一人、時為「熱狗」的李政熙。

蟲泰:影響閣下自理

蟲泰繼續講:「本人認為朱寶生出賣同道人的行為,徹底違反道德,除其人格破產外,更傷害抗爭運動,於是斷絕一切協助......朱寶生其人的下場如何,本人並不關心。此帖旨在向民主黨的候選人說明,若閣下樂意尋找朱的個人支持,其影響閣下自理;但閣下處理朱的『支持』而涉及本黨牌頭,本黨則難免介入是次九西補選。因此,請不要提及本黨牌頭。」

唔少「熱狗」就恥笑袁海文竟然搵一個「熱狗」唔妥麉e「熱狗」虧韃レ菑v鵅u大愛」,最終只會適得其反,更反映鱁K海文實在冇咩政治智慧囉!「信人子」就話:「先不論『朱寶生』其人曰何,但堂堂『香港『泛民主派』第一大黨』,居然要用一個『在其黨心目中『聲名狼藉』之組織前成員』為其參選人背書,老夫亦不禁啞然失笑......『香港民主黨』,『香港人』,爾等值得擁有。」

「藍鳳凰」就乘機揶揄一下「狗主」黃毓民:「黃毓民教徒朱寶生當日上壹傳媒唱「熱血」唔幫抗爭者,之後黃毓民多次借幫佢出頭(為名),去鬧「熱血」唔幫抗爭者,節目又多次讚揚佢係義士......諷刺麉Y,今日民主黨司庫袁海文用朱寶生出宣傳片,片入面佢個朵唔係『普羅政治學苑支持者』或者『黃毓民支持者』,而係拎住『前熱血公民成員』呢個朵招搖撞騙。亦即係話,即使黃毓民又義士又攬頭攬頸巴結,響(嚮)即使投機如朱寶生咁鴾H心入面,都覺得只要諗起黃毓民,形象太負面,太趕客唔入屋。」

你民主黨以為執到寶,結果引麉Y關公災難,睇蟆K海文應該檢討苤I

■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻