logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

姚松炎「本民青」上身引猜疑

2018-01-07
■陳秀慧恥笑姚松炎掛藍旗沾「本民青」光。fb截圖■陳秀慧恥笑姚松炎掛藍旗沾「本民青」光。fb截圖

香港文匯報訊(記者 羅旦)「港獨」分子神憎鬼厭,「青症雙邪」落馬,「本土民主前線」發言人黃台仰更走埋佬,但就唔知點解今年稍後舉行鴷萿k會補選,有唔少人要標榜自己獲得呢班「港獨」分子鵅u加持」,都咪話唔有趣。近日,有意參加九龍西補選鵅u瀆誓四丑」姚松炎,鷁騔Y掛鰼i以藍色為底色麉韃ヰ蝦n,就俾人恥笑話係用「本民青」屪C色,唔知想博咩。

「熱狗」前「首領」之妻陳秀慧昨日就鐪b發帖,帖中上載鱈尷Q炎張藍色直幡麍菕A並恥笑道:「爭咩『本民青』endorsements丫(魽^,直接落區用『本民青』顏色咪得囉!」

咁樣講可能真係諗多驉A但成班「熱狗」就紛紛加入批評姚松炎。「Buzz Lau」爆粗道:「×,無恥到呢......可能之後走出黎(薄^話唔小心用錯左(驉^!」

「Jimmy Wu」則道:「佢會死拗話佢隻藍係唔同,好似_(人)民力量咁!」

「Luciferr Chan」就借用周星馳電影《食神》中的名句:「爭咩呀,溝埋一齊做本泛民青呀(魽^笨!」

「Alan Mo」就質疑道:「平日道貌岸然,懶係文明先進咁,一到利益所在,就紛紛露出食人本相。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻